Grijze matten voor een NG

Voor alle Saab cabrio rijders
Plaats reactie
Arogat
Geregistreerd lid

Grijze matten voor een NG

Bericht door Arogat » za 27 sep, 2008 9:53

De afgelopen mooie weekends maar eens gebruikt om het hele interieur van de 900 onder handen te nemen. Het ziet er weer prachtig uit, maar nu het zo mooi is erger ik me een ongeluk aan de zwarte mattenset :evil: De 900 heeft namelijk een (dover) lichtgrijs interieur, met lichte vloerbedekking.
Daar wil ik natuurlijk bijpassende matten bij. Veel zoeken levert echter niks op, buiten zwarte en beige matten. Maar ik wil grijze matten!!! Bestaan er bij jullie weten uberhaupt originele (licht)grijze mattensets voor de NG cabrio?
Dank! (en ff een plaatje voor de leuk 8))

Afbeelding

patjegoldwing
Geregistreerd lid

Bericht door patjegoldwing » za 27 sep, 2008 10:50

even proberen bij mattenonline.nl die hebben alle kleuren en combinatie's die je wil ,zijn natuurlijk niet origineel ,maar heb een set daar besteld en best wel passend

Hestiel
Geregistreerd lid

mattenset

Bericht door Hestiel » za 27 sep, 2008 16:58

http://www.thesaabsite.com/900new/ng900carpet.htm

Kijk eens op deze site. Misschien dat hier nog iets te vindnen is?

De900C-GAS
Geregistreerd lid

Bericht door De900C-GAS » za 27 sep, 2008 17:04

wat de door Hestiel opgegevens website over lichtgrijze vloermatten voor een [b]SAAB[/b] 900NG schreef: 900 95-98 Carpet Mats Lt Grey Obsolete Convertible OES 0263780 Not Available
Dus zij kunnen die helaas ook niet leveren. :?
Trouwens, Arogat, niet om te willen zeuren of kritiek te leveren: ik vind het een leuk foto van een hele nette
SAAB 900NG Cabrio, maar zou het in het geval van dit topic niet handiger zijn om een foto van het interieur
te plaatsen, waarop ook de kleur van de vloerbedekking te zien is?? :roll: :wink:

laolavector
Geregistreerd lid

Bericht door laolavector » za 27 sep, 2008 22:06

patjegoldwing schreef:even proberen bij mattenonline.nl die hebben alle kleuren en combinatie's die je wil ,zijn natuurlijk niet origineel ,maar heb een set daar besteld en best wel passend
Hier heb ik ook goede ervaringen mee ben je voor rond de 30 euro klaar en passen perfect. Je kunt zelfs het stiksel nog in een andere kleur laten afwerken.

Arogat
Geregistreerd lid

Bericht door Arogat » zo 28 sep, 2008 10:37

De900C-GAS schreef: Dus zij kunnen die helaas ook niet leveren. :?
Trouwens, Arogat, niet om te willen zeuren of kritiek te leveren: ik vind het een leuk foto van een hele nette
SAAB 900NG Cabrio, maar zou het in het geval van dit topic niet handiger zijn om een foto van het interieur
te plaatsen, waarop ook de kleur van de vloerbedekking te zien is?? :roll: :wink:
Klopt! Heb ik alleen niet... die binnenkant ken ik wel, daar kijk ik de hele tijd tegenaan als ik er in zit. Vandaar dat ik alleen foto's van de buitenkant maak :wink:

Dank voor de tips, ik ga het maar eens proberen bij mattenonline - voor 30 euro kun je je geen buil vallen.

MennoB
Geregistreerd lid

Goede ervaring bij autmatten.nl

Bericht door MennoB » zo 28 sep, 2008 17:26

Wij zijn voor onze 900NG monte carlo terecht gekomen bij www.automatten.nl. Zij bleken ook og eens in Zevenbergen te zitten (nog geen 5 km rijden voor ons) dus we zijn er gewoon even langs gereden. Ze hebben ter plekke de oude matten overgenomen en binnen een kwartier hadden we prachtige zwarte matten met een geel stiksel...ziet er keurig uit. Je kunt verder kiezen uit verschillende kleuren en kwaliteiten stof en toen er iemand binnenkwam waar een mat van kapot was gegaan, werd deze direkt en kostenloos vernieuwd. Wij zijn er tevreden over. Kosten waren iets van 45 euro voo reen betere kwaliteit stof.

Hannes
Forum Admin

Bericht door Hannes » ma 29 sep, 2008 21:59

Is inderdaad een hele nette club.

Als je wat meer besteld zit er zelf nog wat korting in.

In het begin van het forum heb ik al eens een paar setjes laten maken voor de Saab 90.

Oude matten overgetrokken (op krantenpapier) en die opgestuurd. Ik kreeg ze perfect op maat terug.

Ideaal.

Arogat
Geregistreerd lid

Bericht door Arogat » vr 10 okt, 2008 21:39

Ik heb ze ontvangen, ziet er perfect uit. Helaas ietsje donkerder dan ik wilde, maar dat mag de pret niet drukken! Dank voor de tip, ben er erg blij mee!

Plaats reactie