Caab in Nieuw Zealand
-
frits 9-3
- Donateur (3x)

Re: Caab in Nieuw Zealand
De Saab past heel goed in NZ. Prachtig land!
-
Jungleman
- Geregistreerd lid
Re: Caab in Nieuw Zealand
Europa is natuurlijk best een eind weg, om er een auto vandaan te halen. Je zit tenslotte bijna letterlijk aan de andere kant van de wereld (2x12 uur vliegen…) Tel daarbij op dat je een RHD auto moet hebben, en dan zijn Saabs dun gezaaid. De keren dat ik er was (‘92, ‘00 en ‘10) heb ik er ook weinig gezien.
Je moet het als Kiwi maar net treffen dat er in Japan (dat meer ‘om de hoek’ ligt) een knappe RHD Caab wordt aangeboden. Tel daarbij op dat het in Japan camp is om een LHD auto te hebben met een kilometerteller die verder loopt dan 180 km/h
Ondanks dat alles: een schitterend land!! Ik had indertijd het voordeel dat ik er familie heb wonen, dat scheelt in logies en autohuur…
Je moet het als Kiwi maar net treffen dat er in Japan (dat meer ‘om de hoek’ ligt) een knappe RHD Caab wordt aangeboden. Tel daarbij op dat het in Japan camp is om een LHD auto te hebben met een kilometerteller die verder loopt dan 180 km/h
Ondanks dat alles: een schitterend land!! Ik had indertijd het voordeel dat ik er familie heb wonen, dat scheelt in logies en autohuur…