Dak via afstandbediening openen.

Voor alle Saab cabrio rijders
molorean
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Re: Dak via afstandbediening openen.

Bericht door molorean » do 22 aug, 2024 20:52

Gebeurde dit (of gebeurt dit nog steeds) in het verleden ook bij andere automerken dat je, er van uitgaande dat je pinch protection hebt, je extra moest betalen bij de aanschaf van de wagen om met afstandsbediening het te dak te kunnen openen? Of werd destijds tegen de klant achteraf door de SAAB garage gezegd dat je dit "by the way" kunt activeren maar het zal je ietsje koste...?

Iemand die destijds hier ervaring mee had? Ik heb de indruk dat vele mensen dit niet wisten ook al hadden en hebben ze pinch protection....
Indruk kan natuurijk ook deels verklaard worden door simpel reden dat niet elke Caab uiteraard was of is uitgerust met pinch protection...

jansen
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door jansen » vr 23 aug, 2024 7:54

Er zijn bij de 9-3 NG meerdere instellingen mogelijk, deze waren verzameld in een boekje bij de auto geleverd, titel van het boekje was persoonlijke settings, hierin kon je aangeven hoe je de auto ingesteld wilde hebben, tegenwoordig gebruikt bijna niemand dit meer.

frits 9-3
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door frits 9-3 » vr 23 aug, 2024 16:08

En het werkt! De mannen van Schaap Lemmer hebben de functie voor mij aangezet. Erg blij mee.

En de koffie smaakte weer uitstekend! Fijne garage!

molorean
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door molorean » vr 23 aug, 2024 18:20

Super!
Een betere dealer gevonden dus :D
Hoe zit het inmiddels met de vingerprotectie? Misschien ook hierover meer klaarheid geschept bij Schaap?

frits 9-3
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door frits 9-3 » za 24 aug, 2024 7:59

molorean schreef:
vr 23 aug, 2024 18:20
Hoe zit het inmiddels met de vingerprotectie? Misschien ook hierover meer klaarheid geschept bij Schaap?
Nee, heb ik verder niet naar gevraagd.

Plaats reactie