9-3 inruilen of TLC

Voor alle Saab cabrio rijders
Plaats reactie
Techman
Donateur (4x)
Donateur (4x)

9-3 inruilen of TLC

Bericht door Techman » di 12 mar, 2024 20:17

Graag jullie visie.

Deze cabrio, vector lookalike, komt origineel uit NL (170k) heeft een handbak en we hebben hem nu 5 jaar in ons bezit.
De 5-voudige versnellingsbak is vorig jaar vervangen door een nieuwe en twee jaar geleden hebben we de remmerij rondom aangepakt.
De auto heeft nog al wat TLC nodig. (Lak, ophanging, dak) en omdat ik een automaat voor het werk rij (e-208) hebben we ook over een automaat na zitten denken.

Ik weet het echter niet zo goed, heb al best het e.e.a. aan de auto uitgegeven en weet in welke staat hij verkeerd maar twijfel.

Inruilen voor een automaat of doorgaan met TLC.

Wat zouden jullie doen?Afbeelding

reiernumans
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Re: 9-3 inruilen of TLC

Bericht door reiernumans » di 12 mar, 2024 20:25

Hoeveel waarde hecht je aan de automaat, en hoeveel geld heb je over voor zo'n overstap? Een beetje leuk uitgevoerde facelift cabrio automaat kost tegenwoordig serieus knaken.. Dan is de handbak houden wellicht een hele makkelijke keuze.

Arthurj
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Bericht door Arthurj » di 12 mar, 2024 20:32

Met een caravan er achter is een automaat wel lekker hoor. Zonder trouwens ook kan ik je vertellen. Tja, je weet wat je nu hebt, bij een andere zullen er ook weer zaken te doen zijn (of niet)...

frits 9-3
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door frits 9-3 » di 12 mar, 2024 20:34

Als je voor niet teveel bijbetalen een leuke kunt vinden bij een betrouwbare Saab verkoper zou ik daarvoor gaan. De automaat is gewoon fijn, maar dat weet je al.

Plaats reactie