Beste allemaal,
Ik ben op zoek naar de bodem bescherm/isolatieplaten voor een saab 9.3 cabrio uit 2010.
Aan de onderzijde is er eerst vanaf de voorbumper een relatief smalle beschermplaat, maar volgens mij zou er ook een tweede bescherm/isolatieplaat moeten zijn. Deze dekt dan de rest van de onderzijde van de motor af. Wie weet iets of heeft iets?
Bescherm/isolatieplaat onderzijde motor
-
werli
- Donateur (2x)

Re: Bescherm/isolatieplaat onderzijde motor
heey
jou verhaal gaat op als je diesel rijdt
bij de benzine versie is het enkel plaat tussen bumper en subframe
met de gekende flapjes om een breedte straler lamp te vervangen
mvg werner
jou verhaal gaat op als je diesel rijdt
bij de benzine versie is het enkel plaat tussen bumper en subframe
met de gekende flapjes om een breedte straler lamp te vervangen
mvg werner
-
avg
- Geregistreerd lid
Hoi Werner, Dank voor je reactie. Ik heb nu ook een diesel en die heeft inderdaad zo'n scherm.
Ik vond het nu namelijk wat opvallend, omdat dan bij de benzine uitvoering allerlei leidingen open en bloot liggen.
Weet jij misschien waarom de diesel het wel heeft en een benzine uitvoering niet?
Ik vond het nu namelijk wat opvallend, omdat dan bij de benzine uitvoering allerlei leidingen open en bloot liggen.
Weet jij misschien waarom de diesel het wel heeft en een benzine uitvoering niet?
-
werli
- Donateur (2x)

misschien best dat een moderator dit topic verwijderd
als we telkens alle vragen 2 x dienen te beantwoorden en hetzelfde zeggen : viewtopic.php?f=148&t=185823&p=1993860#p1993814
dan is de service en opslag van de server wel heel groot
thx mvg werner
als we telkens alle vragen 2 x dienen te beantwoorden en hetzelfde zeggen : viewtopic.php?f=148&t=185823&p=1993860#p1993814
dan is de service en opslag van de server wel heel groot
thx mvg werner
-
avg
- Geregistreerd lid
Je hebt gelijk. Had daar niet zo bij stilgestaan.