zelf dakcilinders 9-3 og reviseren
-
Paarse Cabrio
- Geregistreerd lid
zelf dakcilinders 9-3 og reviseren
Er is veel geschreven over de revisie van de dakcilinders van de 9-3 og, maar zover ik kan vinden gaat niemand er zelf mee aan de slag. Of toch wel? De meest linkse van de vier achter de zijpanelen lekt, de andere drie zweten. Demontage uit de auto lijkt mij op zich geen ruimtevaarttechniek.
-
klaasj
- Donateur (8x)

Re: zelf dakcilinders 9-3 og reviseren
evert heeft dat opgepakt en doet dat bedrijfsmatig
-
sjaak-dimphie
- Geregistreerd lid
En die doet dat, met zijn achtergrond, heel serieus en goed.
-
rvdb
- Donateur (6x)

Op YouTube staat wel eens wat leuks. Ik weet niet of ik het zelf zou proberen, maar sommigen zijn avontuurlijker ingesteld
. Deze over de NG https://www.youtube.com/watch?v=S5XVvqXm6h4&t=134s vond ik leuk om te zien.
-
Mickyman
- Geregistreerd lid
Ik heb er zelf nu 3 gedaan, maar dan alleen de onderste afdichting 2x die van de tonneau en 1 keer die van de sluiting van de kap, is zo klaar maar ik heb wel een NG die zijn natuurlijk anders
-
rvdb
- Donateur (6x)

Uit nieuwsgierigheid: volgens die YouTube methode?
[q]
[q]
Reden: Onnodige quote
-
Paarse Cabrio
- Geregistreerd lid
Het Youtube filmpje gaat over een ng. Het gaat op zich eenvoudig, maar wel over een andere cilinder. Ik denk dat als iemand het bedrijfsmatig kan het voor een ervaren sleutelaar te doen moet zijn. Zeker als we onze ervaringen delen.
-
Mickyman
- Geregistreerd lid
Ja, even zoeken naar de juiste ringenrvdb schreef:Uit nieuwsgierigheid: volgens die YouTube methode?
[q]
-
Paarse Cabrio
- Geregistreerd lid
waar heb jij ze vandaan gehaald? Setje van de action zal wel niet voldoen