Prijs set Ice Cube achterlichten
-
Orphy
- Donateur (5x)

Re: Prijs set Ice Cube achterlichten
Die zijn toch anders dan die van een linksgestuurde?
-
wbsmit
- Geregistreerd lid
Waarom? De koplampen zijn anders LHD/RHD. Maar waarom zouden de achterlichten verschillend zijn?
-
Orphy
- Donateur (5x)

Nou, ik weet dat ze van een 9-5 NG anders zijn dus leek het me niet onwaarschijnlijk dat het ook met deze het geval zou zijn.
Iets met de mistlampen meen ik?
Iets met de mistlampen meen ik?
-
werli
- Donateur (2x)

heey
heb ik niet gezien ,anders had ik ze gekocht
mvg werner
heb ik niet gezien ,anders had ik ze gekocht
mvg werner
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

dat klopt.. van de NG9-5 zijn volgens mij 3 versies; EU LHD, RHD en UsaOrphy schreef: ↑wo 08 mar, 2023 13:01ik weet dat ze van een 9-5 NG anders zijn
zat m dat niet in de achteruitrijd lichten? En Usa idd met de mislampen
volgens mij bij zijn bij de 9-3 ss LHD en RHD achterlichten hetzelfde (itt de koplampen)
-
Orphy
- Donateur (5x)

Ok nou dan is het een prima aanbieding 
-
Fredje65
- Donateur (5x)

Als ze passen is het inderdaad een mooie aanbieding. Zal nu wel snel weg zijn.
Maar ik heb via Ebay in Amerika het linker-kofferklepdeel besteld en via een forumlid een hagelnieuw derde remlicht.
Dus ben voorzien (als alles goed aankomt
).
Maar ik heb via Ebay in Amerika het linker-kofferklepdeel besteld en via een forumlid een hagelnieuw derde remlicht.
Dus ben voorzien (als alles goed aankomt
-
panhead
- Geregistreerd lid
Ik heb vorig jaar achterlichten gekocht bij een sloperij in Noorwegen (via internet: https://www.bildelsbasen.se/) voor een redelijke prijs.
-
Fredje65
- Donateur (5x)

Het 4 weken terug bestelde deel voor op de kofferklep kwam vandaag uit de USA binnen - na nog even een onverwachte €50 aan inklaringskosten te hebben betaald - en je raadt het niet, de verkeerde kant…
Na contact met de verzender bood hij aan om de unit voor de andere kant kosteloos op te sturen. Het reeds toegestuurde onderdeel mocht ik houden. Super service ! Nog maar weer even 4 weken wachten.
Na contact met de verzender bood hij aan om de unit voor de andere kant kosteloos op te sturen. Het reeds toegestuurde onderdeel mocht ik houden. Super service ! Nog maar weer even 4 weken wachten.
-
Fredje65
- Donateur (5x)

Dat verwacht ik wel. 
Maar dan heeft de blauwe schoonheid wel weer een gave set icecubes.
Maar dan heeft de blauwe schoonheid wel weer een gave set icecubes.