Knopjes verlicht?
-
Arjan9-3
- Donateur (10x)

Knopjes verlicht?
Sinds een aantal maanden toer ik rond in een SC uit 2004 en iemand die mij kan vertellen of de knopjes van de leeslampjes zelf ook verlicht zijn
Valt me op dat eigenlijk alle knopjes wel mooi groen verlicht zijn, behalve deze (bij mij)…
-
Sonab
- Donateur (4x)

Re: Knopjes verlicht?
Ik kan je niet aan het antwoord helpen, maar spreek graag mijn sympathie uit voor de vraag, die ik helemaal herken.
Altijd fijn als alle bedieningsorganen een (werkende) verlichting hebben, zowel optisch (mooi) als ook praktisch (handig).
Altijd fijn als alle bedieningsorganen een (werkende) verlichting hebben, zowel optisch (mooi) als ook praktisch (handig).
-
Orphy
- Donateur (5x)

In heb toevallig gisteren nog even een stukje in een 2006 cabrio gereden en daarin waren deze ook niet bericht. Het viel me gelijk op namelijk.
-
Arjan9-3
- Donateur (10x)

Spijtig, want juist deze zijn wat lastiger te 'vinden' als het donker is. Merci voor je antwoord!RonnieW schreef: ↑vr 31 dec, 2021 12:44Is bij geen enkele 9-3ng verlicht.
-
rutgerreinier
- Donateur

Klopt en helemaal correct!RonnieW schreef: ↑vr 31 dec, 2021 12:44Is bij geen enkele 9-3ng verlicht.
Zit nu in de auto te wachten en idd die knopjes zijn in mijn estate ook niet verlicht, net zoals in mijn cabrio waar ze ook niet verlicht waren.
En mis daar ook het woordje ‘fasten Belts’