cabriokap
-
busy
- Donateur (4x)

Re: cabriokap
Gezien je naam heb je een 9-3OG uit 2000? Hydraulische kap, cylinders checken
-
Cabrio2000
- Geregistreerd lid
Dank je
Betekend dat onderhoud aan de cylinders of vervangen van de cylinders
groet
Betekend dat onderhoud aan de cylinders of vervangen van de cylinders
groet
-
jaap noord
- Geregistreerd lid
Let ook even op jouw oliepeil.
En kijk eerst even als de cilinders helemaal uit komen, en controleer op lekkage van de cilinders. Het beste te doen met 2 man.
En kijk eerst even als de cilinders helemaal uit komen, en controleer op lekkage van de cilinders. Het beste te doen met 2 man.
-
RobbieF57
- Geregistreerd lid
Als je er niet uit komt; neem contact op met forummer Jansen. Die heeft mij (en anderen) prima geholpen met vergelijkbare problemen.
Grtz
Rob
Grtz
Rob
-
Qabriolet
- Donateur (6x)

Zoals reeds geschreven hierboven, check het oliepeil eens.... En lees eens rustig dit topic door: viewtopic.php?f=37&t=8297.
-
sterkstromer
- Donateur

Da's een topic over een Saab 90.Qabriolet schreef:Zoals reeds geschreven hierboven, check het oliepeil eens.... En lees eens rustig dit topic door: viewtopic.php?f=37&t=8297.
-
Cabrio2000
- Geregistreerd lid
Hallo Allemaal,
Dank voor de reakties, maar hoe/waar controleer ik het oliepeil,ben daar niet in thuis.
Groet,
Dank voor de reakties, maar hoe/waar controleer ik het oliepeil,ben daar niet in thuis.
Groet,
-
klaasj
- Donateur (8x)

even zoekfunctie gebruiken maar je kunt het vinden door de achterbank naar voren te klappen. dan zie je een kijkgaatje. je hebt de sleutel nodig om de bank te klappen.
-
jor
- Geregistreerd lid
Ik ben al wat ouder en niet meer in staat om de kofferbak in te kruipen voor de hydr.olie van de kap te checken via de gaten die daar voor in zitten .Ik doe dat nu met een oud laptopje en een 12 euro kostend cameratje en dat gaat mij beter af.Dat cameratje heeft ook nog een fotoknop dus voor de compleetheid .