doorroest item
-
jor
- Geregistreerd lid
Re: doorroest item
Mn roestprobleem is opgelost
en de reparatie viel niet tegen.Ik heb eerst op een tip van een forumlid 2 schotels door laten komen voor +-80 euro.Auto op de brug en de shocks loshemaak.Dan is het ff opletten want dan kan de complete achteras naar onder scharnieren.Koste mij een linker remslang.Dan zijn de veren er zo uit te pakken en de verrotte stootrubbers.Meteen nieuwe er in.Aan de kant van de benzine vulpijp tijdens het lassen een plaat ijzer ter bescherming .Al met al een geslaagde reparatie!Ik begin nu te geloven dat de caab mijn tijd uit gaat dienen 
-
stevanom
- Donateur

Ik wacht nog op de bevestiging van de lasser wanneer hij tijd heeft, maar de nieuwe schotels liggen klaar. Ik heb tegelijkertijd ook maar nieuwe stootrubbers en onderste rubbers besteld. Ik hou jullie op de hoogte;
-
jor
- Geregistreerd lid
Ik heb meteen het benzinefilter vervangen ivm het goed er bij kunnen.stevanom schreef:Ik wacht nog op de bevestiging van de lasser wanneer hij tijd heeft, maar de nieuwe schotels liggen klaar. Ik heb tegelijkertijd ook maar nieuwe stootrubbers en onderste rubbers besteld. Ik hou jullie op de hoogte;
tGeeft een goed gevoel dat het weer allemaal ok is.
-
jor
- Geregistreerd lid
Dan was ik wel wat meer kwijt maar daar kwam bij mij nog een achterdemper bij en 2remslangetjes.
Hoe dan ook blij dat ik rij
.
Hoe dan ook blij dat ik rij