The Noordkaap Cabrio Challenge: video's én foto's.
https://www.saabplanet.com/the-noordkaa ... +Planet%29" onclick="window.open(this.href);return false;
Altijd open: The Noordkaap Cabrio Challenge
-
Rik Tuin
- Donateur (2x)

Re: Altijd open: The Noordkaap Cabrio Challenge
Ik vind het rijgedrag van de chauffeur in de gele 9-3 cabrio ng geen visitekaartje voor het Nederlandse rijgedrag.
-
aeejnprt
- Geregistreerd lid
Daar heb je helaas wel gelijk in ......Rik Tuin schreef:Ik vind het rijgedrag van de chauffeur in de gele 9-3 cabrio ng geen visitekaartje voor het Nederlandse rijgedrag.
-
RoelandV
- Geregistreerd lid
"In de hoofdrol Willem van der Klis - driver".... 
-
nacra 93
- Donateur

aeejnprt schreef:Daar heb je helaas wel gelijk in ......Rik Tuin schreef:Ik vind het rijgedrag van de chauffeur in de gele 9-3 cabrio ng geen visitekaartje voor het Nederlandse rijgedrag.
Zit toch niet zo te zeuren. Behhhhh
-
martinphili
- Geregistreerd lid
Ja, natuurlijk, hier zijn we allen heiligen. Wij doen dat soort dingen nooit.
Maar jemig, ik vind dit wel erg brrrrr hoor
De kap gaat hier vrij rap open maar zo bont heb ik het nog niet gemaakt.
Maar jemig, ik vind dit wel erg brrrrr hoor
-
aeejnprt
- Geregistreerd lid
Nog los van wel of niet comfortabel ...... ik heb eerlijk gezegd altijd gedacht dat een bevroren (te koud) dak beschadigd kan raken bij openen -en eventueel sluiten-.
Vandaar dat ik zelf nog nooit mijn dak onder de (+) 0 graden Celsius open heb gehad; mijn buitenthermometer kon geen keuze maken tussen nul én één.
Op het filmpje is het ongetwijfeld veeeel kouder ......
Vandaar dat ik zelf nog nooit mijn dak onder de (+) 0 graden Celsius open heb gehad; mijn buitenthermometer kon geen keuze maken tussen nul én één.
Op het filmpje is het ongetwijfeld veeeel kouder ......