Hallo Saabliefhebbers,
mijn 9-3 cabrio (2.0T van 05.2000) staat gestald in Winterswijk bij een garagebedrijf.
Ik heb een nagenoeg nieuwe cabriokap inclusief frame daar voorhanden, die overgebouwd dient te worden en ook weer volledig werkend geïnstalleerd, afgesteld en ingeleerd te worden.
Verder wil ik hem graag wat meer PK's (plm. 200) laten geven en dient een nieuwe aanwezige reservesleutel met afstandsbediening ook ingeleerd te worden.
Ook zou ik graag de stuurinrichting wat strakker willen laten maken met een extra staibilisatorstang om het stuurgedrag te verbeteren.
Ik ben op zoek naar iemand die dit kan! De kennis en de kunde en de benodigde apparatuur heeft en benodigde onderdelen levert.
Wat ik weet is het een YS3D met een blok B204E. Rode DI cassette met olievuldop in het midden.
De werkzaamheden dienen bij dit garagebedrijf in Winterswijk plaatsvinden, alwaar ook een brug en gereedschap voorhanden is.
Graag via een PB contact en overleg, ook over de vergoeding.
Hoor het graag en met vriendelijke groet,
Frank.
Wie heeft de kennis en kunde ombouw cabriodak in Winterswijk
-
DionHPT
- Geregistreerd lid
Re: Wie heeft de kennis en kunde ombouw cabriodak in Winters
Hoi Frank,
buiten het cabrio dak, maar daar heb ik misschien wel iemand voor kan ik je zeker helpen. Sleutel in leren en tuning is geen enkel probleem.
Dat kan ook op locatie. Stuur mij maar een PB.
groet Dion
buiten het cabrio dak, maar daar heb ik misschien wel iemand voor kan ik je zeker helpen. Sleutel in leren en tuning is geen enkel probleem.
Dat kan ook op locatie. Stuur mij maar een PB.
groet Dion
-
hightower
- Geregistreerd lid
Beste Frank, ik zou je wel willen helpen maar het ontbreekt mijn aan tijd, heb zelf net een cabriodak gedemonteerd van een sloop 9-3. ( hele auto gedemoteerd) dus weet wat er los moet, valt opzich wel mee hoor, je wel tips geven als je het zelf aanpakt, ik woon vlakbij , je zit toch aan de parrallelweg ? Gr Rudi.
-
Redi
- In memoriam †
Hallo Frank,
Cabriodak ombouwen is goed te doen. Check mijn topic voor foto's en how-to.
Succes!
Rein
Cabriodak ombouwen is goed te doen. Check mijn topic voor foto's en how-to.
Succes!
Rein