Geen geluid audio 9-3 cabrio 2001

Voor alle Saab cabrio rijders
Plaats reactie
meermarc
Geregistreerd lid

Geen geluid audio 9-3 cabrio 2001

Bericht door meermarc » za 08 jul, 2017 22:01

Heeft iemand een oplossing voor het gebrek aan geluid uit de audio installatie van mijn 9-3 cabrio uit 2001?
Display gaat aan, radio zoekt wel zenders, maar geen geluid...(waardoor ik dus denk dat het niet aan de rcd-speler ligt).
YouTube filmpjes helpen niet, want die gaan over een versterker onder een stoel, meestal van Amerikanen, voorzover ik kan beoordelen zit er geen versterker onder de bestuurdersstoel.
Iemand hier ervaring mee, oplossing voor?

jor
Geregistreerd lid

Re: Geen geluid audio 9-3 cabrio 2001

Bericht door jor » za 08 jul, 2017 22:59

mischien een van de pluggen achter de radio geen contact.

meermarc
Geregistreerd lid

Bericht door meermarc » zo 23 jul, 2017 15:00

Achter de radio zitten de clips goed, zekering is in orde, maar in de achterbak liggen wat losse draden waarvan ik vermoed dat een vorige eigenaar er iets met speakers mee heeft gedaan. Heeft iemand een idee of dit het euvel zou kunnen zijn, en hoe je het dan oplost? Zijn er apparaten om bedrading door te meten die ik kan gebruiken voor zoiets?
Een andere unit kopen kan wel, maar wat nou als het niet aan de unit ligt, dan is dat toch zonde van het geld...

jansen
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door jansen » zo 23 jul, 2017 15:06

Cdtje speelt ie die wel af met geluid ?

a3426rage
Geregistreerd lid

Bericht door a3426rage » zo 23 jul, 2017 15:06

Waar ergens kom je vandaan? Kan inmiddels de audio van een 9-3 cabrio wel dromen dus als je hulp nodig hebt biedt ik die graag aan je aan, heb tevens nog een originele en aftermarket radio liggen om te testen.

Plaats reactie