Onderdelen Aero 1.8t 2005
-
willemd
- Geregistreerd lid
Onderdelen Aero 1.8t 2005
Hallo, ik woon in Tasmania en heb sinds vorig jaar april een 2005 Saab 93 Aero 1.8t. Ben benieuwd waar jullie nog onderdelen kunnen kopen. Ik heb een bijvoorbeeld een nieuwe aluminium kering nodig voor de banjo aansluiting op de powersteer pomp. On-line prijzen zijn rond de 5 Euro en dan wil men 45 Euro voor verzendkosten! Een beetje teveel van het goeie, vind ik.
Hebben jullie tips voor me waar voor redelijke prijzen onderdelen te bestellen? Vervangende onderdelen via GM? Ik hoor het graag.
Vriendelijke groeten,
Willem
Hebben jullie tips voor me waar voor redelijke prijzen onderdelen te bestellen? Vervangende onderdelen via GM? Ik hoor het graag.
Vriendelijke groeten,
Willem
-
Dion Dekkers
- Geregistreerd lid
-
harolddevries
- Donateur (6x)

Re: Onderdelen Aero 1.8t 2005
Ik ben heel benieuwd of die naar Tasmanië leveren...
Kun je niet beter een onderdelen auto kopen.
https://www.gumtree.com.au/s-parts-acce ... 23l3008843
-
Nick
- Donateur (2x)

Hey, welkom!
Zo'n beetje de beroemdste SAAB adept, Steven Wade (swade) komt ook uit Tasmanie. Ik denk dat hij je vast op weg kan helpen naar lokale SAAB tips-n-tricks
Zo'n beetje de beroemdste SAAB adept, Steven Wade (swade) komt ook uit Tasmanie. Ik denk dat hij je vast op weg kan helpen naar lokale SAAB tips-n-tricks
-
PK1970
- Geregistreerd lid
Een Saab 9-3 Aero 1.8t?????? Wie heeft die in elkaar geknutseld? Hier kapot iets niet, een 1.8t kan nooit een Aero zijn.
-
Tjøørd
- Donateur (6x)

Jij kent de Australische markt op je duimpje? In de VS was de 900S een i-tje, waar dat in NL een lpt was. Zelfs binnen Europa waren hier verschillen in, in Italië had je de 9000 2.0 Aero waar dat in de rest van Europa een 2.3 was.
-
RoccoH
- Donateur (5x)

Aero is een uitrustingsniveau, geen motorisering. Vaak geleverd in combinatie met een bepaald -R motorblok maar ook niet altijd.
Voor de Sport Sedan/Cabrio/Estate is dit het B207R danwel B284R blok.
De Topic Starter kan trouwens beter de vraag stellen in het juiste topic aangezien deze vraag niet cabrio-specifiek is: viewforum.php?f=18" onclick="window.open(this.href);return false;
Voor de Sport Sedan/Cabrio/Estate is dit het B207R danwel B284R blok.
De Topic Starter kan trouwens beter de vraag stellen in het juiste topic aangezien deze vraag niet cabrio-specifiek is: viewforum.php?f=18" onclick="window.open(this.href);return false;
-
willemd
- Geregistreerd lid
Allemaal bedankt voor jullie bijdrage. Skandix in Duitsland kan ineens wel opsturen in bubblewrap enveloppe voor 8 Euro, dan is het de moeite waard. Off topic? Ik snap ook wel dat de stuurbekractiging pomp ook op andere 93 zitten maar het is nu eenmaal een cabrio. Leuke link naar Tasmania, Hobart is slechts 3 uur rijden (bedankt Nick).
-
willemd
- Geregistreerd lid
Je hebt gelijk, het is een LinearPK1970 schreef:Een Saab 9-3 Aero 1.8t?????? Wie heeft die in elkaar geknutseld? Hier kapot iets niet, een 1.8t kan nooit een Aero zijn.