Kofferdeksel
-
Sytske
- Geregistreerd lid
Kofferdeksel
Voor mijn 900 cabrio (1994) heb ik een andere kofferdeksel gevonden (geen roest). Maar ik krijg deze niet passend. Aan de bovenzijde ligt hij er goed in maar aan de onderzijde sluit hij niet goed aan (gaat niet in slot). Als ik de oude en nieuwe naast elkaar leg, is de hoek van de nieuwe desksel ook kleiner. De verticale delen van beide deksels zijn dus verschillend. Iemand dit eerder ervaren? Heb ik een slechte immitatie te pakken?
-
Chilly-Pepper
- Donateur

Re: Kofferdeksel
Heb je niet toevallig een klep van een 9-3 op de kop getikt?
Geen idee of die echt anders zijn, maar wat ik wel weet is dat achterlichten en de hoekstukken links en rechts anders zijn...vandaar de 9-3 achterklep gedachte..
Geen idee of die echt anders zijn, maar wat ik wel weet is dat achterlichten en de hoekstukken links en rechts anders zijn...vandaar de 9-3 achterklep gedachte..
-
72sonett3
- Geregistreerd lid
Classic? Dan is een 9-3 kofferdeksel duidelijk anders.Sytske schreef:... 900 cabrio (1994)
-
Randolph
- Geregistreerd lid
Gezien de avatar van Sytske lijkt het me gaan om een 900 NG.
Ik denk ook dat je een achterklep van een 9-3 hebt.
Volgens mij loopt het binnenste gedeelte ook dieper weg.
Mocht dit daadwerkelijk zo zijn, hou ik me van harte aanbevolen voor de klep. Mits in goede staat...
Ik denk ook dat je een achterklep van een 9-3 hebt.
Volgens mij loopt het binnenste gedeelte ook dieper weg.
Mocht dit daadwerkelijk zo zijn, hou ik me van harte aanbevolen voor de klep. Mits in goede staat...
-
Sytske
- Geregistreerd lid
Ik heb de deksel geprobeerd op een 900NG en niet op een 9.3. Dus het zou heel goed kunnen dat het een deksel van een 9.3 is. Voor mij is dat heel jammer want de deksel is feitelijk nieuw. Ik heb hem zelfs opnieuw laten spuiten om de krasjes van de opslag kwijt te zijn. Dus geen roest o.i.d. Ik heb er in ieder geval niets aan dus voor vanaf nu is hij te koop. Mail als je interesse hebt.