wie weet raad
-
900cabriolet
- Geregistreerd lid
wie weet raad
ik heb tijdens de kap openen/dichtdoen op het paneel de knop temp hoger/lager gedrukt.
Nu heb ik de graden in Fahrenheit. Tijdens het openen/dichtdoen kreeg je zoals in het boekje staat als je op de hoger/lager temp drukt de getallen 0 tm 10 te zien.
Daarna wil hij niet meer op C graden
Hoe krijg ik de imstelling terug zodat ik weer de C graden 16 tm 27 te zien krijg ipv Fahrenheit
Nu heb ik de graden in Fahrenheit. Tijdens het openen/dichtdoen kreeg je zoals in het boekje staat als je op de hoger/lager temp drukt de getallen 0 tm 10 te zien.
Daarna wil hij niet meer op C graden
Hoe krijg ik de imstelling terug zodat ik weer de C graden 16 tm 27 te zien krijg ipv Fahrenheit
-
900cabriolet
- Geregistreerd lid
Re: wie weet raad
Staat niet in het boekje hoe je moet switchen tussen C en F.
Ik heb het niet over de temp aanduiding op de SID maar op de temp regeling daaronder van de ACC
Ik heb het niet over de temp aanduiding op de SID maar op de temp regeling daaronder van de ACC
-
99turbo1978
- Donateur

Ik neem aan dat je dezelfde 'fout' al hebt geprobeerd te reproduceren? Dus weer dat trucje met het dak en dan die extra knop indrukken...
-
900cabriolet
- Geregistreerd lid
Heeft nog nooit iemand dit ook gehad??
Waar zijn de techneuten??
Help
Waar zijn de techneuten??
Help
-
harolddevries
- Donateur (6x)

Dit kan je op SID instellen.
2 Linkerknoppen tegelijkertijd enige tijd indrukken, daarna kan je dit en andere zaken veranderen.
2 Linkerknoppen tegelijkertijd enige tijd indrukken, daarna kan je dit en andere zaken veranderen.
-
900cabriolet
- Geregistreerd lid
de twee knoppen (pijltjes toetsen) warm en koud indrukken voor 2 sec.