Voor alle Saab cabrio rijders
-
Vyv
- Moderator + Donateur

Bericht
door Vyv » wo 08 sep, 2010 11:56
Hier iemand hier ervaring met het product Tear-Aid ?
http://www.tear-aid.nl
Heb gisteren een 900 Classic opgehaald (voor schoonmoeder) met 2 scheuren in het dak, ong. 5cm. Wil nu niet gelijk een aan nieuwe kap, eerst kijken hoe de auto zich houdt de komende tijd. Dus eerst even de scheurtjes plakken/fixen.

-
eddracket
- Geregistreerd lid
Bericht
door eddracket » wo 08 sep, 2010 13:07
Er staat bij elastisch, natuurlijk in hoe verre elastisch.
Want te elastisch lijkt mij niet goed voor het eventueel verder scheuren of vervorming van de kap?
Of denk ik nu te ver? dat zou ook de eerste keer zijn

-
Kozzer
- Geregistreerd lid
Bericht
door Kozzer » do 16 sep, 2010 17:15
tip: tijdelijke reparatie met DUCKTAPE !
-
Vyv
- Moderator + Donateur

Bericht
door Vyv » do 16 sep, 2010 19:01
Heb vanmiddag een pakje gekocht bij Bever zwerfsport.
-
Kozzer
- Geregistreerd lid
Bericht
door Kozzer » zo 19 sep, 2010 20:52
en? en? en?
-
Vyv
- Moderator + Donateur

Bericht
door Vyv » ma 20 sep, 2010 9:56
Nog niet getest.
-
nove mille
- Geregistreerd lid
Bericht
door nove mille » vr 15 okt, 2010 10:26
Hey Vyv, heb je het geprobeerd intussen ?
-
Vyv
- Moderator + Donateur

Bericht
door Vyv » vr 15 okt, 2010 10:29
De caab staat momenteel droog gestald zodat de stof goed kan drogen. Binnenkort gaat de plakker erop.
-
jbakker5
- Geregistreerd lid
Bericht
door jbakker5 » zo 07 nov, 2010 18:17
Ik heb het er vorige winter op geplakt (op vier slijtplekken) en het heeft er tot en met gisteren keurig op gezeten. Zelfs na veelvuldig open en dicht doen van de kap. Gisteren heb ik een nieuwe kap laten monteren bij Memelink te Laren op mijn 900 NG en het resultaat is geweldig moet ik zeggen. Dus om het plaatsen van een nieuwe kap een jaartje uit te stellen hoef je het voor de prijs niet te laten. Makkelijk te monteren en blijft goed zitten en sluit perfect af. Het is echter niet 'onzichtbaar' en dat is wel jammer. Je ziet van meters afstand dat er 'pleisters' geplakt zijn.
-
Kozzer
- Geregistreerd lid
Bericht
door Kozzer » wo 10 nov, 2010 0:17
moet je het niet aan de binnenkant plakken dan ?
-
Vyv
- Moderator + Donateur

Bericht
door Vyv » wo 10 nov, 2010 0:22
Plakker zit er ondertussen op. Inderdaad aan de binnenkant. Maar de scheur moest toch eerst met garen dicht getrokken worden want de plakker kon de spanning niet aan, was een vrij grote/lange scheur. Dus nu is het wel (water-) dicht maar de scheur is zichtbaar want je ziet een soort van litteken door het garen.