is het lastig om een wielophanging voor te lassen?
gaat dat veel tijd/geld kosten? Ik laat het doen vandaar deze vraag... ben helaas niet technisch genoeg om dat zelf te doen.
Gaat om een leuke 99 op marktplaats voor 275 € maar er scheelt iets aan de remmen en ophanging... mijn vraag... is ie dat waard?
KLIK
wielophanging 99 ´84
-
Hannes
- Forum Admin
-
DaVinz
- Geregistreerd lid
-
Paul99
- Geregistreerd lid
-
Thom
- Donateur

roest
de roest kan ook op een plek zitten die lastiger te bereiken is. Zo had ik het onder de bevestiging van de draagarm. Bijna niet te doen. Hier kwam de 2-bouts bevestiging uit waar de draagarm mee vast zit. Deze bouten zitten in een holle ruimte en zijn in principe niet te verwijderen. Ik ben er 1,5 dag mee bezig geweest om dit goed te krijgen... ik hoop dat jij meer geluk hebt.
-
DaVinz
- Geregistreerd lid
-
Thom
- Donateur

roest
ja, dat was rechts! Als je dat echt goed wilt doen, dus niet zoals de gemiddelde klungelaar, zodat het nooit (?) meer roest, dan moet je vreemde toeren uithalen. De bevestigingsbouten zitten in de holle ruimte, ik heb deze er uitgeslepen om in de holle ruimte te kunnen om daar vervolgens de roest weg te stralen. Ik stel mij voor dat dit meestal wordt bijgewerkt en gelast zodat het weer een paar jaar goed gaat. Blijft vervelend!