Donkergroene 99 AH-74-** in Groningen gesignaleerd

1967-1984
Ewout900
Geregistreerd lid

Donkergroene 99 AH-74-** in Groningen gesignaleerd

Bericht door Ewout900 » zo 22 mei, 2005 22:05

Prachtige, glimmende klassieker. Van wie is deze? Stond gisteren achter de Parkweg op het P+R-terrein. Een donkergroene tweedeurs sedan in op het oog compleet originele (nieuw?)staat! Chromespiegels en de oude stijl stoelen. Mooi vooraan op het hoekje zodat alle voorbijgangers weer even wisten wat nou ECHTE auto's zijn.

Ewout

Robbert
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Re: Donkergroene 99 AH-74-** in Groningen gesignaleerd

Bericht door Robbert » ma 23 mei, 2005 17:31

Is dit dezelfde auto die op 8 mei in de buurt van Appingedam reed? Was een mooie auto!

mbreeden
Geregistreerd lid

Bericht door mbreeden » ma 23 mei, 2005 18:31

Die is vast van Hilko. Idd hwolf. En dat is een strakke wagen!

hdwolf
Geregistreerd lid

Bericht door hdwolf » ma 23 mei, 2005 20:03

Ahaaaa, die ken ik, dat is mijn Saab.

't Is er een met een 1854cc (Triumph) motor uit 1972 in nette en grotendeels (op Minilite velgen na) originele staat. De auto is 's weekends (vooral met mooi weer) te spotten in Haren e.o. en staat de overige tijd gestald in mijn garage.

Bedankt voor jullie leuke reacties!!

Groeten van Hilko :lol: [/img]

ralph12
Geregistreerd lid

Bericht door ralph12 » ma 23 mei, 2005 21:25

hdwolf schreef:Ahaaaa, die ken ik, dat is mijn Saab.

't Is er een met een 1854cc (Triumph) motor uit 1972 in nette en grotendeels (op Minilite velgen na) originele staat. De auto is 's weekends (vooral met mooi weer) te spotten in Haren e.o. en staat de overige tijd gestald in mijn garage.

Een Hdwolf in Saabskleren :lol: (..... of had iemand die al es gemaakt?)

Leonardo da Vinci

Bericht door Leonardo da Vinci » ma 23 mei, 2005 21:39

Prachtige auto. Originele staat? - Deze auto is nooit aan gelast of opnieuw gespoten? Wat zou daar het prijskaartje van zijn?

Het zou zeker niet te narcistisch zijn fotos van alle hoeken en binnenkanten te plaatsen.

-Een echte auto om te waarderen.

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » ma 23 mei, 2005 21:50

Leonardo da Vinci schreef:Het zou zeker niet te narcistisch zijn fotos van alle hoeken en binnenkanten te plaatsen.
het zou iemand van een grote opmerkingsgave blijkgeven door in de galerij dit te bekijken....

modules.php?set_albumName=hdwolf&op=mod ... _album.php

geen dank :roll:

Leonardo da Vinci

Bericht door Leonardo da Vinci » ma 23 mei, 2005 21:56

JESUS CHRISTUS,.. Als je noch wat fotos hebt van de motor, dan ga ik gelijk naar bed.

hdwolf
Geregistreerd lid

Bericht door hdwolf » ma 23 mei, 2005 22:15

Heb ik ook nog, zie m'n galerij. :lol:

Leonardo da Vinci

Bericht door Leonardo da Vinci » ma 23 mei, 2005 22:23

Wat heb jij toch een mooi kontje. En dat onder je kap is gewoon perverse aantrekkelijk,..

Style&Co
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Style&Co » di 24 mei, 2005 0:03

knap van saab dat ze toen al zulke moderne radio's hadden ;-)

vwb die minilites: dat kan op zich prima toch? Ook MG, Mini en andere klassieke merken hadden al in die tijd dezelfde type lm velgen.

Waar ergens in Haren? Haren is nl. bekend terrein voor mij, grootmoeder woont daar, in bezit van een vd laaste classic mini coopers geleverd met inderdaad... minilites! (Nee Hannes, deze is van vaders kant... de Saab 90 grootouders van moeders kant). Dus als ik binnenkort daar weer es ben (in de buurt van de molen, bij een parkje en waar vroeger het politiebureau stond) dan wil ik deze zweedse overjarige maar niet minder mooie schone wel es live zien.

In elk geval. Mooie voiture! Wellicht een van de mooiste 99's op dit forum.

Speaking of which: Kunnen we niet es een contest doen met een top 3 van de mooiste/origineelste types saab? (met name de classics dus 90, 96, 99 en 900)

ralph12
Geregistreerd lid

Bericht door ralph12 » di 24 mei, 2005 0:57

Een 99 met Dolomite motor moet bijna minilites als accessoire hebben. Een 99 rules! Om het met Beavis & Butthead te zeggen.

Robbert
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door Robbert » di 24 mei, 2005 19:59

hdwolf schreef:Ahaaaa, die ken ik, dat is mijn Saab.

Dat klopt het was op een zondag. Ik reed zelf daar een tijdje in een non-Saab. Je reed een of twee autos achter mij tot ik afsloeg naar links na het station van Appingedam

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » di 24 mei, 2005 20:08

Ik heb in 1986 zo´n zelfde groene 99 van 1970 gehad, deze had alleen chromen bumpers,
(de 05-06-PR) hij rijdt nog steeds, misschien wel bij een forummer, alleen nu op gas.

Gast

Bericht door Gast » wo 25 mei, 2005 3:28

ik heb en sab (ingevoerd in 1974) met de nam 99x7 er zit ook een triumph motor in .....1854 enkele valstroom ....ik heb ook groom bumpers echter de knipper lichten zitten al wel aan de zijkant ,,, ik heb een twee delen achter bumper ,,,,ik heb wat vragen over de binnenkant vam mijn saab ..... eigenlijk heb ik veel te vragen groetjes : henk kolhoff

Plaats reactie