reactiestang rubbers

1967-1984
Plaats reactie
sphere3d
Geregistreerd lid

reactiestang rubbers

Bericht door sphere3d » vr 11 jan, 2008 13:17

Wie heeft er voor mij 2x 2 reactiestangrubbers (voor en achter) voor een 99 GL????

Robert

S@@bman
Geregistreerd lid

Re: reactiestang rubbers

Bericht door S@@bman » vr 11 jan, 2008 13:19

sphere3d schreef:Wie heeft er voor mij 2x 2 reactiestangrubbers (voor en achter) voor een 99 GL????

Robert
sphere3d@mac.com
Kan je die rubbers wel apart vervangen?

Bart M
Geregistreerd lid

Bericht door Bart M » vr 11 jan, 2008 14:17

Deze rubbers zijn te koop bij Elferink en zijn hetzelfde als van een 900 classic. Als je haast hebt zal zelfs de dealer ze nog wel hebben, bel maar even naar Timo van de RAC. Meestal is alleen het achterste rubber (bij het ophangpunt aan de carosserie) kapot.

Als je hulp nodig hebt bij het inpersen van de rubbers in de reactiestang dan moet je maar even contact opnemen.

72sonett3
Geregistreerd lid

Re: reactiestangrubbers

Bericht door 72sonett3 » vr 11 jan, 2008 14:49

:offtopic:
sphere3d schreef:sphere3d @ mac.com
Waarom geef je bij de voorkeuren in je profiel niet aan dat "Iedereen mag mijn Email adres zien" i.p.v. het hier publiekelijk bekend te maken? Voorkomt spam...

D 'n' C
Geregistreerd lid

Bericht door D 'n' C » vr 11 jan, 2008 18:09

wat zaten bij mij die bouten vast :cry: en het verwijderen en plaatsen van het nieuwe rubber met een buis van even grote diameter buis was ook niet leuk het is gelukt maar een pers verdient voorkeur.

sphere3d
Geregistreerd lid

Bericht door sphere3d » zo 20 jan, 2008 15:41

zo reactiestangrubbers van Elfrinck zijn binnen... zien er toch wat steviger uit dan die nu in mijn auto zitten... toch echt versleten dus.

Nu nog even persen....

Robert

Paul99
Geregistreerd lid

Bericht door Paul99 » zo 20 jan, 2008 19:20

sphere3d schreef:zo reactiestangrubbers van Elfrinck zijn binnen... zien er toch wat steviger uit dan die nu in mijn auto zitten... toch echt versleten dus.

Nu nog even persen....

Robert
kost dat nou?

sphere3d
Geregistreerd lid

Bericht door sphere3d » ma 21 jan, 2008 10:11

reactiestangrubbers: 5 euro per stuk.

Of bedoel je t persen :-) ??

Plaats reactie