Saab 99 gl combi coupe foto's

1967-1984
sphere3d
Geregistreerd lid

Saab 99 gl combi coupe foto's

Bericht door sphere3d » zo 16 dec, 2007 21:11

Eindelijk wat fotos weten te maken vandaag. Helaas te koud voor enig werkzaamheden aan de auto zelf, maar wel mooi voor fotos.

http://homepage.mac.com/sphere3d/Saab99 ... bum57.html

Robert, Rotterdam

Sander
Forum Admin

Bericht door Sander » zo 16 dec, 2007 21:16

Die kleur, zeer Hollandsch ;)

Mooie kleur, mooie 99!
Gefeliciteerd :)

Sander

utan
Geregistreerd lid

Bericht door utan » zo 16 dec, 2007 21:21

Ja hij is erg mooi, die kleur ook. En...de mooiste grill wat mij betreft voor een 99.

Mag ik nog even zeiken over de kentekenplaat? Dat wil zeggen de metalen plaat er achter. Ik zou zeggen zaag de hem af zodat 'ie onder de kentekenplaat verdwijnt. Hij lijkt dan te "zweven" en het staat een stuk netter.

Groet.....

*****edit is taaltechnisch****

Impala72
Geregistreerd lid

Bericht door Impala72 » zo 16 dec, 2007 21:30

Vreselijk, wat een mooie auto. Geweldige kleur ook. Ik krijg het idee ( puur persoonlijk uiteraard) dat de 99 CombiCoupe de mooiste carrosserievariant van de 99 serie is

Elegant en praktisch.
Waren er trouwens ook uitvoeringen met stuurbekrachtiging? Las ik niet ergens dat de GLE wel stuurbekrachtiging had??

gr

Chris

utan
Geregistreerd lid

Bericht door utan » zo 16 dec, 2007 21:40

Impala72 schreef:

Waren er trouwens ook uitvoeringen met stuurbekrachtiging? Las ik niet ergens dat de GLE wel stuurbekrachtiging had??

gr

Chris
Yep, just de GLE

Zie mijn galerij

SNNLCA2
Geregistreerd lid

Bericht door SNNLCA2 » zo 16 dec, 2007 21:50

Mooie auto, leuke extra dat instrumentenpaneeltje in de middenconsole.
Interrieur is alsof ik naar mijn eigen 75tiger kijk, retro orange en met ook van die "mooie" noppen in het plafond.

Zie je mischien nog wel eens in Rotterdam eo rijden

Gr
Marcel

sphere3d
Geregistreerd lid

Bericht door sphere3d » zo 16 dec, 2007 21:52

@Utan

Ja had ik ook al gezien. Ik twijfelde daar even over. Aangezien ik ook de gele platen heb, die zijn breder....

Maar je hebt gelijk! Het "zweven: is mooier .... enne gelukkig zie je die aan de voorkant niet echt goed... verdwijnt onder de bumper.

Dank allen voor de reactie!

Robert

sphere3d
Geregistreerd lid

Bericht door sphere3d » zo 16 dec, 2007 21:55

@SNNLCA2

ja, leuke meters.. ampere en de ander weet ik niet precies (kg/cm??? weet t niet uit mijn hoofd) Maar geinig is, en daar moest ik erg om lachen, dat als ik mijn ruitenwissers aan heb, die meter bij het keerpunt van de wissers ven naar "0" schiet... leek net of ie ook aan het wissen was...

Robert

SNNLCA2
Geregistreerd lid

Bericht door SNNLCA2 » zo 16 dec, 2007 22:26

Die kp/cm2 meter is voor de oliedruk, wel interresante combie, oliedruk en je wissers, wie weet wat er allemaal nog meer gaat gebeuren. :lol:

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » zo 16 dec, 2007 22:30

Om jaloers op te worden, mooie CC zeg!

Menno
Geregistreerd lid

Bericht door Menno » zo 16 dec, 2007 22:33

Mooi!

sphere3d
Geregistreerd lid

Bericht door sphere3d » zo 16 dec, 2007 22:46

@SNNLCA2

hahahaha, zal eerder die ampere meter zijn geweest niet :-) Zag het in mijn ooghoeken, moest wel op de weg letten....

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » zo 16 dec, 2007 23:24

mooi man!
die console, zuinig op zijn.
niks meer aan doen.

sphere3d
Geregistreerd lid

Bericht door sphere3d » ma 17 dec, 2007 14:35

jelger schreef:mooi man!
die console, zuinig op zijn.
niks meer aan doen.
Ja was al bezig met het bekijken hoe ik mijn nieuwe radio cd speler erin kan vrotten. Maar moet dan, omdat er nu eenoude radio in zit, toch een gat uitzagen. Twijfels alom... en nu je dat zo zegt... dan maar een iPod aansluiting inelkaar fietsen.

Iemand idee hoe?? Heb 4 kabels vanuit de auto: speaker L en R (echt oude aansluiting (rond staafje en breed staafje)) , attenne, plus pool (rood) en aarde. (ehh 5 kabels dus)

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » ma 17 dec, 2007 14:38

wat je kan doen is een wat regulierder voorkomende versie zoals ik heb proberen op te rakelen, en die verzagen, i.p.v. deze. De metertjes kan je dan in het speakervak plaatsen. Dat is een uitklikbaar deel.

die van jou is zo maagdelijk nog, met origineel op maat "saab" radiootje en met metertjes, dat kan alleen maar "verknoeid" worden. of de cd speler elders installaren, of inderdaad een ipod inbouwen.

Plaats reactie