Saab 99 gl combi coupe foto's
-
sphere3d
- Geregistreerd lid
Saab 99 gl combi coupe foto's
Eindelijk wat fotos weten te maken vandaag. Helaas te koud voor enig werkzaamheden aan de auto zelf, maar wel mooi voor fotos.
http://homepage.mac.com/sphere3d/Saab99 ... bum57.html
Robert, Rotterdam
http://homepage.mac.com/sphere3d/Saab99 ... bum57.html
Robert, Rotterdam
-
utan
- Geregistreerd lid
Ja hij is erg mooi, die kleur ook. En...de mooiste grill wat mij betreft voor een 99.
Mag ik nog even zeiken over de kentekenplaat? Dat wil zeggen de metalen plaat er achter. Ik zou zeggen zaag de hem af zodat 'ie onder de kentekenplaat verdwijnt. Hij lijkt dan te "zweven" en het staat een stuk netter.
Groet.....
*****edit is taaltechnisch****
Mag ik nog even zeiken over de kentekenplaat? Dat wil zeggen de metalen plaat er achter. Ik zou zeggen zaag de hem af zodat 'ie onder de kentekenplaat verdwijnt. Hij lijkt dan te "zweven" en het staat een stuk netter.
Groet.....
*****edit is taaltechnisch****
-
Impala72
- Geregistreerd lid
Vreselijk, wat een mooie auto. Geweldige kleur ook. Ik krijg het idee ( puur persoonlijk uiteraard) dat de 99 CombiCoupe de mooiste carrosserievariant van de 99 serie is
Elegant en praktisch.
Waren er trouwens ook uitvoeringen met stuurbekrachtiging? Las ik niet ergens dat de GLE wel stuurbekrachtiging had??
gr
Chris
Elegant en praktisch.
Waren er trouwens ook uitvoeringen met stuurbekrachtiging? Las ik niet ergens dat de GLE wel stuurbekrachtiging had??
gr
Chris
-
utan
- Geregistreerd lid
-
SNNLCA2
- Geregistreerd lid
-
sphere3d
- Geregistreerd lid
-
sphere3d
- Geregistreerd lid
@SNNLCA2
ja, leuke meters.. ampere en de ander weet ik niet precies (kg/cm??? weet t niet uit mijn hoofd) Maar geinig is, en daar moest ik erg om lachen, dat als ik mijn ruitenwissers aan heb, die meter bij het keerpunt van de wissers ven naar "0" schiet... leek net of ie ook aan het wissen was...
Robert
ja, leuke meters.. ampere en de ander weet ik niet precies (kg/cm??? weet t niet uit mijn hoofd) Maar geinig is, en daar moest ik erg om lachen, dat als ik mijn ruitenwissers aan heb, die meter bij het keerpunt van de wissers ven naar "0" schiet... leek net of ie ook aan het wissen was...
Robert
-
SNNLCA2
- Geregistreerd lid
-
sphere3d
- Geregistreerd lid
-
sphere3d
- Geregistreerd lid
Ja was al bezig met het bekijken hoe ik mijn nieuwe radio cd speler erin kan vrotten. Maar moet dan, omdat er nu eenoude radio in zit, toch een gat uitzagen. Twijfels alom... en nu je dat zo zegt... dan maar een iPod aansluiting inelkaar fietsen.jelger schreef:mooi man!
die console, zuinig op zijn.
niks meer aan doen.
Iemand idee hoe?? Heb 4 kabels vanuit de auto: speaker L en R (echt oude aansluiting (rond staafje en breed staafje)) , attenne, plus pool (rood) en aarde. (ehh 5 kabels dus)
-
jelger
- Geregistreerd lid
wat je kan doen is een wat regulierder voorkomende versie zoals ik heb proberen op te rakelen, en die verzagen, i.p.v. deze. De metertjes kan je dan in het speakervak plaatsen. Dat is een uitklikbaar deel.
die van jou is zo maagdelijk nog, met origineel op maat "saab" radiootje en met metertjes, dat kan alleen maar "verknoeid" worden. of de cd speler elders installaren, of inderdaad een ipod inbouwen.
die van jou is zo maagdelijk nog, met origineel op maat "saab" radiootje en met metertjes, dat kan alleen maar "verknoeid" worden. of de cd speler elders installaren, of inderdaad een ipod inbouwen.