Heb de installatie voor minder dan 1000 euro in laten bouwen in Son bij Mandigers. Daar woensdag na werk naar toe gebracht, en vanmorgen opgehaald. Gedacht werd aan een 70 liter tank, maar het is een 80 liter geworden (moet nog even onder klepje kijken). Vind ik ook helemaal niet erg voor hetzelfde geld.
De vulnippel zit onder aan de bumper vast, mogelijk doordat ik snel een trekhaak heb gemonteerd. (dank je Daan!), de slang gaat door de kofferbakhoek naar de tank toe. Geen gaten voor nippels in de zijkant. De tank zelf is vastgezet op het gedeelte boven de benzine tank achter de achterbank. Helaas gaf dit meteen het probleem dat het frame niet aan de vloer vastgezet kon worden, maar de mooie oude 99 zijschotten (4cm dik schuim!!) te beschadigen met 4 ronde gaten en met alu bussen en bouten het frame aan de wielkasten vast te zetten. Beetje jammer van het materiaal, maar ik snap ook wel dat dit niet anders kon. Vind vast nog wel een keer oranje schotten zullen we maar denken
De verdamper zit niet in de holte bij het linker voorscherm gemonteerd, maar aan de andere kant van het frameschot, naast oliefilter. Dit is gedaan om onderkoeling van de verdamper te voorkomen. We zullen zien of dit beter is zo. Ik heb ze nu op 3 verschillende plekken gehad
Nu nog even een paar foto's. De hele galerij staat hier
http://saab.singaworld.net/view_album.p ... =99GLsCC_5