dubbele uitlaat

1967-1984
Plaats reactie
D 'n' C
Geregistreerd lid

dubbele uitlaat

Bericht door D 'n' C » do 28 sep, 2006 19:32

kan iemand mij vertellen of de 99 ook met dubbele uitlaat is geleverd en waar deze zich opdeeld in 2 pijpen boven of onder de achteras. of zijn er mensen die dit zelf hebben gemaakt en waar splitst die zich dan

richard
Geregistreerd lid

dubbele uitlaat

Bericht door richard » do 28 sep, 2006 22:41

Sommige turbo's hebben een dubbele einddemper, deze splitst zich pas helemaal op het einde. Het enige profijt wat je hier van hebt is een geweldige roffel.

Richard

dasdaas
Geregistreerd lid

Bericht door dasdaas » do 28 sep, 2006 22:54

De Biosaab (1974 99LE) heeft een dubbele. Of ie echt origineel is weet ik niet. Maar het lijkt zich rte splitsen vanaf de achterste pot.

Afbeelding

daan

richard
Geregistreerd lid

uitlaat

Bericht door richard » do 28 sep, 2006 23:14

Deze kende ik niet, volgens mij zijn het gewoon handvatten voor het moment dat de auto niet wil starten. Of is de Saab multifunctioneel te gebruiken als kruiwagen.

Richard

dasdaas
Geregistreerd lid

Re: uitlaat

Bericht door dasdaas » do 28 sep, 2006 23:20

richard schreef:Deze kende ik niet
Geeft niks mien jong, je kunt ook nooit alles weten, kijk nog maar es goed! :wink:
richard schreef:volgens mij zijn het gewoon handvatten voor het moment dat de auto niet wil starten.
:shock: Bij ons starten alle saabs die horen te starten. 8)
richard schreef:Of is de Saab multifunctioneel te gebruiken als kruiwagen.
:P iedere saab is natuurlijk als kruiwagen te gebruiken, je hebt er toch zelf ook een?? :lol:

D 'n' C
Geregistreerd lid

Bericht door D 'n' C » vr 29 sep, 2006 18:55

oh ik dacht dat er op sommige 99's een dubbele uitlaat zat die gespiegeld aan de andere zat. met andere woorden die vanaf de achterkant een half metertje uit de rechterkant van de auto zit.

Plaats reactie