99 stuurbekrachting
-
lanz
- Geregistreerd lid
99 stuurbekrachting
Wie heeft ervaring om een electrische stuurbekrachtiging in een saab 99 bj.1972 in te bouwen?
-
Sapphire
- Donateur (7x)

Re: 99 stuurbekrachting
Vraag Peter Haaima eens, die heeft dat in z'n 99 Rally, ik geloof dat het systeem bij Sweedspeed racing vandaan komt.
-
Raggare
- Geregistreerd lid
viewtopic.php?f=43&t=107568" onclick="window.open(this.href);return false;
Waar is die Saab gebleven?
Waar is die Saab gebleven?
-
turbopilot
- Donateur (7x)

de geluksvogelwindekind schreef:Deze is naar de omgeving van Meppel gegaan.
nog bezig met een nieuw project
-
windekind
- Donateur

Ik wilde eerst een 96 maar ben daarvan teruggekomen. Die V4 motoren trekken mij niet meer zo. Heb van alles bekeken voor eventuele alternatieve motoren en ik wilde toch een schone set.
Stuur momenteel in een S60 met de S van saai! Er komt echt wel weer een Saab, wellicht toch weer een 99 maar dan anders.
Sorry voor het vervuilen van dit topic.
Als iemand voor zo'n Opel Corsa B PAS gaat en je monteert remmen van een 900 met abs sensoren dan kan je van 1 wiel de abs sensor gebruiken om het signaal naar de ecu van de PAS te geven zodat ie snelheidsafhankelijk de bekrachtiging regelt.
Stuur momenteel in een S60 met de S van saai! Er komt echt wel weer een Saab, wellicht toch weer een 99 maar dan anders.
Sorry voor het vervuilen van dit topic.
Als iemand voor zo'n Opel Corsa B PAS gaat en je monteert remmen van een 900 met abs sensoren dan kan je van 1 wiel de abs sensor gebruiken om het signaal naar de ecu van de PAS te geven zodat ie snelheidsafhankelijk de bekrachtiging regelt.