Verkiezing mooiste Saab van het forum de 99 [POLL]
-
hesserzand
- Geregistreerd lid
Re: Verkiezing mooiste Saab van het forum deze maand de 99
daar kan ik me prima in vinden , hoewel ik die bruine ook heel mooi vind . 
-
tonp
- Geregistreerd lid
Helaas wordt door deze inzending de "toppers" op grote achterstand gezet

-
Thom
- Donateur

denk dat we wat randvoorwaarden of categorieën moeten bepalen. M.i. is een EMS of turbo per definitie al mooier dan een GL bijvoorbeeld. En een cc vind ik ook mooier dan een sedan, ondanks dat de staat van de sedan beter kan zijn. Dat zou wellicht ten onrechte betekenen dat alle sedans afvallen.
En wat zijn de criteria: originaliteit? Of je professioneel kunt fotograferen of volstaat een foto via de telefoon? De hoeveelheid Turlewax op de lak? Uitvoering? Het aantal vrienden op het SF dat op jouw auto gaat stemmen? Ik noem maar wat!
En wat zijn de criteria: originaliteit? Of je professioneel kunt fotograferen of volstaat een foto via de telefoon? De hoeveelheid Turlewax op de lak? Uitvoering? Het aantal vrienden op het SF dat op jouw auto gaat stemmen? Ik noem maar wat!
-
nacra 93
- Donateur

Ik denk dat dit een goed uitgangspunt is

en als jij dan nog even mooier foto,s maaktshearwater schreef: Hartstikke leuk en alle stemmen zo subjectief als het maar kan en niet zeiken over de uitslag. En een beetje sportief meedoen en geen extra stemmen trekken. Een polletje voor inrichten. Het is tenslotte maar een lolletje waar niks vanaf hangt.
-
baas99.9000
- Oudlid
hahaha... dan ziet het er niet goed uit voor meThom schreef: Het aantal vrienden op het SF dat op jouw auto gaat stemmen? Ik noem maar wat!
-
nacra 93
- Donateur

met zo,n kleur helemaal
-
tonp
- Geregistreerd lid
Pffff...realiseerde me dat eigenlijk ookbaas99.9000 schreef:hahaha... dan ziet het er niet goed uit voor meThom schreef: Het aantal vrienden op het SF dat op jouw auto gaat stemmen? Ik noem maar wat!
Maar als we op elkaar stemmen heb ik al meer vrienden dan nu
-
Hveldmarn
- Geregistreerd lid
Denk dat ik voor de poedelprijs ga
Moet toch een redelijke kans maken. Zal niet gelijk al mijn kaarten uitspelen. Om een tipje van de sluier op te lichten hier alvast een velg van een bijna niet te evenaren schoonheid

-
Sapphire
- Donateur (7x)

Het is inderdaad een erg mooie 99, maar tegen die van Thom kan maar weinig op denk ik, eigenlijk op alle criteria behalve de kwaliteit van de foto ! Zelfs Tool moet het dan afleggen (maar nogmaals, niets zo persoonlijk als smaakbaas99.9000 schreef:Okej dan, hierbij de winnende inzending.
-
tonp
- Geregistreerd lid
Ga Wilders ff bellen voor de juiste strategie
-
Menno
- Geregistreerd lid
Hee utan,
Zit er een verlengsnoer onder de kap? Rare plek voor een verwarmingselementstekker, of zie ik dat verkeerd
Zit er een verlengsnoer onder de kap? Rare plek voor een verwarmingselementstekker, of zie ik dat verkeerd
-
nacra 93
- Donateur

Sapphire schreef: Het is inderdaad een erg mooie 99, maar tegen die van Thom kan maar weinig op denk ik, eigenlijk op alle criteria behalve de kwaliteit van de foto ! Zelfs Tool moet het dan afleggen (maar nogmaals, niets zo persoonlijk als smaak)
wel een beetje saai en iets te veel voor de hand liggend dat je smaak moet afhangen van een bordje Turbo en het wel of niet hebben van een schuine achterkant, dat kan toch ook gewoon beoordeelt worden op uiterlijk oftewel looks
en Menno jij hebt toch ook een 99?
-
Menno
- Geregistreerd lid
Ik zal eens een fotootje van de blauwe opzoeken, iig unieke kleur...
-
Menno
- Geregistreerd lid
Dit zijn beiden kandidaten, mwahaha

-
nacra 93
- Donateur

Het is er één maar wel wat schizofreen.