Waarom kan je niet terugdraaien? Aan de krukaspoelie bij een H-blok kan dat bij mijn weten wel.windekind schreef:Ik torn mijn blok, een H-motor, aan de poelie van de waterpomp. Bij een B-blok kan dit misschien aan de dynamo poelie. Je moet dit zo doen dat de v-snaar in de schijf getrokken wordt. Dus ga staan aan de linkerkant van de auto, en torn dan van boven gezien van je af. Terug tornen gaat niet, dus goed opletten.
Waarom vonkt de bobine nou niet...
-
Menno
- Geregistreerd lid
-
baszwolle
- Geregistreerd lid
-
windekind
- Donateur

-
Menno
- Geregistreerd lid
Grrrrr, draaien zal je. Alles losgehad, alles doorgemeten, vernieuwd, opgepoetst, 5x gecontroleerd. Blijkt het de *&$% bobinekabel te zijn, die ik al 3x had doorgemeten: bij meten had ik 'm net losgetrokken, bij plaatsing teruggeduwd, daar zat 'm de kneep. Vroem, we rijden weer. Dank voor uw aller input en bedankt wagentje voor de opfriscursus 'als niet, dan toch'.
-
jelger
- Geregistreerd lid
ik heb je er een paar keer naar gevraagd zondag..Menno schreef:Grrrrr, draaien zal je. Alles losgehad, alles doorgemeten, vernieuwd, opgepoetst, 5x gecontroleerd. Blijkt het de *&$% bobinekabel te zijn, die ik al 3x had doorgemeten: bij meten had ik 'm net losgetrokken, bij plaatsing teruggeduwd, daar zat 'm de kneep. Vroem, we rijden weer. Dank voor uw aller input en bedankt wagentje voor de opfriscursus 'als niet, dan toch'.
goed hoor, weer een rijdende er bij.
-
Menno
- Geregistreerd lid
En toen heb ik waarschijnlijk een paar keer geantwoord dat ik 'm doorgemeten had, waarop jij over het stellen van de ontsteking begonjelger schreef: ik heb je er een paar keer naar gevraagd zondag..
goed hoor, weer een rijdende er bij.
-
jelger
- Geregistreerd lid
-
Menno
- Geregistreerd lid
-
Robbert
- Donateur (6x)

-
jelger