En gewoon nog ééntje voor de mooi

Beetje mosterd na de maaltijd (en weet ook niet zeker of het geholpen zou hebben) maar misschien tip voor volgende keer: bij banden wisselen altijd zorgen dat de wielmoeren niet door elkaar raken en dus op dezelde schroefdraad komen waar ze ook af kwamen, dat geeft in mijn ervaring minder kans op gedoe bij slechte schroefdraad.. Maar ken het probleem, had op mijn Amazon ooit eens voor mijn brede velgen voor een vermogen aan chromen kapjes en wielmoeren uitgegeven om er vervolgens achter te komen dat de helft niet paste ivm slechte schroefdraad, bij meer kracht erop zou ik het chroom beschadigen, de originele kreeg ik er gelukkig wel weer op.redmervand schreef:Ik weet het, maar die mogelijkheid heb ik niet en ik zal toch thuis moeten komen dit weekend...
Het heeft niet mijn voorkeur, maar wat moet dat moet...
Afspraak bij de garage staat al in ieder geval

Kijk! Nog een compliment ook!S@@bman schreef:De velgen staan echt mooi op deze kleur (eigenlijk op alle kleuren)!

Dat lijk me eenvoudiger inderdaad, dat ik daar niet zelf aan gedacht heb...Raggare schreef:Bij mijn eigen 99 heb ik de 3e remlicht aangesloten op het linker achterlicht.
kabel is altijd wel op maat te makenredmervand schreef:Maar eens kijken of het draadje lang genoeg is