mijn opa's 99
-
koensteunenberg
- Geregistreerd lid
Re: mijn opa's 99
Die site kende ik nog niet zal het zo onderzoeken.
-
Sapphire
- Donateur (7x)

Het is een '83er import uit Zweden, zie sticker op het linker spatbord.turbopilot schreef:2 deurs 5 bak carburateur, even in de glazen bol kijken en het lijkt mij dat ie van 83 is, alleen het het kenteken klopt dan niet, zeker een import.
-
johnb52
- Donateur (7x)

Binnenspatbord.
Die witte sticker .
Denk dat dat is wat sapphire bedoelt
Die witte sticker .
-
koensteunenberg
- Geregistreerd lid
oke dankje, ik raakte al een beetje in de war.johnb52 schreef:Binnenspatbord.
Die witte sticker .
-
Sapphire
- Donateur (7x)

Op het spatbord links, in de motorruimte (naast het expansievat) zit een sticker SE 83, dat duidt op Zweedse markt, modeljaar '83. De auto is nieuw dus geleverd in Zweden en is van modeljaar '83. Kennelijk in '84 op kenteken gekomen dan.koensteunenberg schreef:sticker? nu vat ik hem ff niet meer...
-
johnb52
- Donateur (7x)

koensteunenberg schreef:Die site kende ik nog niet zal het zo onderzoeken.
Zoek maar op "älg"
-
koensteunenberg
- Geregistreerd lid
daar was ik ook al achter gekomen (translate) maar, ik zochte eerst op saab alg
-
brinkie
- Geregistreerd lid
Ach, het is maar geld. Ik vind het serieus heel fijn voor je opa dat hij zo'n kleinzoon heeft, en voor jou is het geweldig dat je kunt delen in zijn hobby. Zulke dingen zijn niet in geld uit te drukken, maar dat besef je (gelukkig) nog niet als je 14 bent.koensteunenberg schreef:Ik wens je succes met dat stapeltje "Geld"
-
BenjaminAlderseBaas
- Geregistreerd lid
Haha coole bak! netjes aan de druppellader en een kartonnetje onder t blok
-
koensteunenberg
- Geregistreerd lid
Ja hij lekt heel iets olieBenjaminAlderseBaas schreef:Haha coole bak! netjes aan de druppellader en een kartonnetje onder t blok
-
koensteunenberg
- Geregistreerd lid
Gelukkig kunnen we die Hobby idd delen daar ben ik heel erg blij mee.brinkie schreef:Ach, het is maar geld. Ik vind het serieus heel fijn voor je opa dat hij zo'n kleinzoon heeft, en voor jou is het geweldig dat je kunt delen in zijn hobby. Zulke dingen zijn niet in geld uit te drukken, maar dat besef je (gelukkig) nog niet als je 14 bent.koensteunenberg schreef:Ik wens je succes met dat stapeltje "Geld"
-
Sapphire
- Donateur (7x)

Dat doen alle Saabs joh... Is alleen maar een goed teken, als 'ie niet meer lekt zit er geen olie meer inkoensteunenberg schreef:Ja hij lekt heel iets olieBenjaminAlderseBaas schreef:Haha coole bak! netjes aan de druppellader en een kartonnetje onder t blok
-
koensteunenberg
- Geregistreerd lid
Ach, ja dat zal nooit gebeuren want, als er olie bij moet doen mijn opa en ik dat wel even gezellig samen
Verstuurd vanaf mijn GT-I9070 met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn GT-I9070 met Tapatalk
-
koensteunenberg
- Geregistreerd lid
Aangezien mijn zusje 8 april jarig was mijn moeder 11 en ik vandaag hielden wij de verjaardag ook vandaag en kwam mijn opa met de Saab 99 die achter mijn vader's 900 classic stond wat weer mooie foto's opleverde...

En elie De eland mag natuurlijk niet vergeten worden!

En elie De eland mag natuurlijk niet vergeten worden!