Verkiezing mooiste Saab van het forum de 99 [POLL]
-
Arbilen
- Geregistreerd lid
Re: Verkiezing mooiste Saab van het forum deze maand de 99
[]Levend gezien in Deventer en ik moet zeggen een erg mooi en zorgvuldig onderhouden '99!
-
Arbilen
- Geregistreerd lid
Ah, de familie Group1850 is de kansen aan het spreiden
Je verliest het thuis dik Bob, Adele gaat er met de trofee vandoor.....
-
nacra 93
- Donateur

group1850 schreef:
Deze auto is van forumster Groupie1850 en niet van Group1850, dus of je dat wil aanpassen bij het overzicht van foto's die deelnemen.
neuh
-
Brandslang
- Geregistreerd lid
Wat zijn jullie schattig!!!
Stukje positieve kritiek: Ik zie geen afbeelding bij de 99 van brinky in de openingspost...
Verder: wat hebben we een mooi rijtje kandidaten.
Stukje positieve kritiek: Ik zie geen afbeelding bij de 99 van brinky in de openingspost...
Verder: wat hebben we een mooi rijtje kandidaten.
-
jelger
- Geregistreerd lid
dat was op 19:34nacra 93 schreef:neuhgroup1850 schreef: Deze auto is van forumster Groupie1850 en niet van Group1850, dus of je dat wil aanpassen bij het overzicht van foto's die deelnemen.
Op 19:34 is ook de openingspost aangepast.... en staat er bij de foto Groupie1850.
Moraal van het verhaal - neem elkander niet zo serieus, en ga wat luchtiger om met elkander en wat er gezegd wordt.
-
jelger
- Geregistreerd lid
Tja, zoals ik al zeg, het helpt enorm om niet alles even letterlijk te nemen. Dat doe ik al een hele poos, en het helpt, echt. Of klink ik nu als een of andere guru-zalver?
Mooie 99 van groupie trouwens. Mooie foto ook. Had ik nog niet gezegd, en mag je echt wel letterlijk opvatten.
Mooie 99 van groupie trouwens. Mooie foto ook. Had ik nog niet gezegd, en mag je echt wel letterlijk opvatten.
-
Brandslang
- Geregistreerd lid
Wellicht dat dit helpt:jelger schreef:Ik zou bijna een 2e account aanmaken om een kandidaat foto in te sturen om zo het topic weerterug te sturen naar on-topic, maar dat schijnt niet te mogen heb ik laatst te horen gekregen.....![]()
Als, als, als...
...ik wat vermogender zou zijn zou ik aanschaf van deze beauty overwegen en meteen meedingen naar de prijs.

Dat groene interieur: Echt beeldschoon!! Naar mijn mening de mooiste bekleding!
Ik vind het een pracht exemplaar!
-
tanisha
- Geregistreerd lid
heeft menno niet eens zo'n rechts gestuurd groen geval gehad?
p.s stelletje mafketels zoek mekaar op en vecht het uit of knuffel het wat mijn part uit maar ga hier niet lopen zeuren
p.s stelletje mafketels zoek mekaar op en vecht het uit of knuffel het wat mijn part uit maar ga hier niet lopen zeuren
-
jelger
- Geregistreerd lid
Dat was dit ding hier onder, een andere kleur groen (meer van de doperwt). Was van mij, maar Menno heeft em voor mij opgehaald destijds, doordat ik in het buitenland verbleef. Heb em verkocht aan forummer nics.

-
Brandslang
- Geregistreerd lid
Ah, olijfje?! Waar is die eigenlijk? die moet ook meedoen natuurlijk...
Heeft die ook van die prachtige groene bekleding?
Heeft die ook van die prachtige groene bekleding?
-
jelger
- Geregistreerd lid
Olijfje wordt opgeknapt. Interieur van deze is origineel minder zonnebril groen. Meer erwtengroen. 
-
Brandslang
- Geregistreerd lid
Tja dat ie opgeknapt word wist ik. Maar dan kan er nog wel een foto van olijfje hier meedingen naar de prijs, toch? 
-
tecks
- Geregistreerd lid
Laatste keer dat ik olijfje zag was ze zwaar ziek.
-
Krizzie
- Donateur (3x)

Laatste keer dat ik nics zag was het bloedje heet buiten. Is die van het forum verdwenen?