kleurcode airflowkit 99

1967-1984
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Thom
Donateur
Donateur

kleurcode airflowkit 99

Bericht door Thom » ma 17 okt, 2005 21:55

Wie weet wat de originele kleurcode is van de airflowkit van een 99. Ik wil er een monteren maar die is ooit gespoten, ik wil hem opnieuw spuiten. En is dit met of zonder blanke lak?

vast bedankt voor het opzoeken!

Gebruikersavatar
D 'n' C
Geregistreerd lid

Bericht door D 'n' C » do 20 okt, 2005 17:50

wat is een airflowkit??? volgens mij hoort er wel blanke lak overheen

Gebruikersavatar
Paul99
Geregistreerd lid

Bericht door Paul99 » vr 21 okt, 2005 8:23

D 'n' C schreef:wat is een airflowkit??? volgens mij hoort er wel blanke lak overheen
Afbeelding

Oftewel:


Afbeelding

Gebruikersavatar
DaVinz
Geregistreerd lid

Bericht door DaVinz » vr 21 okt, 2005 16:09

hoeveel kost zo'n kit eigenlijk voor de 900 en voor de 99 ... ziet er namelijk erg heerschend uit 8)

Gebruikersavatar
D 'n' C
Geregistreerd lid

Bericht door D 'n' C » zo 23 okt, 2005 21:36

ziet ere wel heel leuk uit, wat is de prijs van zon pakketje? zijn die chromen lijstjes om de luchtinlaat ook nog tekrijgen das ook heel cool

Gebruikersavatar
Style&Co
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Style&Co » zo 23 okt, 2005 22:33

@paulgl83

die zwarte van Stef van Dongen is geen airflowkit... da's een aangepaste aerokit van een 900 aero met oude neus.

@Thom

Ferry heeft ook een 99 airflowkit liggen... volgens mij weet hij de code ook wel. Kun je anders de kleur niet laten 'scannen' en mengen bij een gerenomeerde spuiter? De 900 aerokit kleurcode heeft Edwin (S@@B) liggen... misschien zijn ze wel t zelfde.

Ga je die kit op die witte 99 doen? Hoe vordert het project?

gr'z


Willem

Gebruikersavatar
Thom
Donateur
Donateur

airflow

Bericht door Thom » zo 23 okt, 2005 22:47

He Style ik wist niet dat Ferry er een heeft. Voor een 2 of 3 deurs? Te koop? Voor een 3 drs zou ik er graag een willen hebben. Zag deze te koop voor een belachelijke prijs van 1200 euro in Duitsland ....
De kleurcode is dacht ik anders dan van een 16s. Ik denk zonder blanke lak want dat zag je destijds alleen op metallic lakken. Ik heb mij laten vertellen dat je met scannen een heel eind komt, maar nooit het origineel krijgt. Bovendien lijkt de set die ik heb gespoten in een zelfgemaakte lichte kleur grijs, deze is dan sowieso niet origineel.

Plaats reactie