Wie weet wat de originele kleurcode is van de airflowkit van een 99. Ik wil er een monteren maar die is ooit gespoten, ik wil hem opnieuw spuiten. En is dit met of zonder blanke lak?
vast bedankt voor het opzoeken!
kleurcode airflowkit 99
-
D 'n' C
- Geregistreerd lid
-
Paul99
- Geregistreerd lid
-
DaVinz
- Geregistreerd lid
-
D 'n' C
- Geregistreerd lid
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

@paulgl83
die zwarte van Stef van Dongen is geen airflowkit... da's een aangepaste aerokit van een 900 aero met oude neus.
@Thom
Ferry heeft ook een 99 airflowkit liggen... volgens mij weet hij de code ook wel. Kun je anders de kleur niet laten 'scannen' en mengen bij een gerenomeerde spuiter? De 900 aerokit kleurcode heeft Edwin (S@@B) liggen... misschien zijn ze wel t zelfde.
Ga je die kit op die witte 99 doen? Hoe vordert het project?
gr'z
Willem
die zwarte van Stef van Dongen is geen airflowkit... da's een aangepaste aerokit van een 900 aero met oude neus.
@Thom
Ferry heeft ook een 99 airflowkit liggen... volgens mij weet hij de code ook wel. Kun je anders de kleur niet laten 'scannen' en mengen bij een gerenomeerde spuiter? De 900 aerokit kleurcode heeft Edwin (S@@B) liggen... misschien zijn ze wel t zelfde.
Ga je die kit op die witte 99 doen? Hoe vordert het project?
gr'z
Willem
-
Thom
- Donateur

airflow
He Style ik wist niet dat Ferry er een heeft. Voor een 2 of 3 deurs? Te koop? Voor een 3 drs zou ik er graag een willen hebben. Zag deze te koop voor een belachelijke prijs van 1200 euro in Duitsland ....
De kleurcode is dacht ik anders dan van een 16s. Ik denk zonder blanke lak want dat zag je destijds alleen op metallic lakken. Ik heb mij laten vertellen dat je met scannen een heel eind komt, maar nooit het origineel krijgt. Bovendien lijkt de set die ik heb gespoten in een zelfgemaakte lichte kleur grijs, deze is dan sowieso niet origineel.
De kleurcode is dacht ik anders dan van een 16s. Ik denk zonder blanke lak want dat zag je destijds alleen op metallic lakken. Ik heb mij laten vertellen dat je met scannen een heel eind komt, maar nooit het origineel krijgt. Bovendien lijkt de set die ik heb gespoten in een zelfgemaakte lichte kleur grijs, deze is dan sowieso niet origineel.

