foto s van mijn 99x7
-
Gast
foto s van mijn 99x7
via mijn profiel .de kleur is niet orgineel(één of andere oetlul heeft m créme over gerold)deze moet eigenlijk rood zijn . zie foto s binnenkant
-
Leonardo da Vinci
Re: foto s van mijn 99x7
Binnenkant ziet er inderdaad beter uit. Wat voor een i#*@&!?ciel gaat met een blick Hema verf over een auto?
-
verde900
- Donateur

Oudere kunstenaars zijn vaak eigenaardige lieden.....................Leonardo da Vinci schreef:Binnenkant ziet er inderdaad beter uit. Wat voor een i#*@&!?ciel gaat met een blick Hema verf over een auto?
-
dader
- Geregistreerd lid
wat ga je met de buitenkant doen? overspuiten?henk kolhoff schreef:via mijn profiel .de kleur is niet orgineel(één of andere oetlul heeft m créme over gerold)deze moet eigenlijk rood zijn . zie foto s binnenkant
-
Leonardo da Vinci
eerst de afbijt, dan ziet die er estetisch tenminste al frisser uit.
-
bberends
- Geregistreerd lid
Het wordt echt een rotklus om deze auto weer mooi te maken. Wat de lak betreft dan. 
-
Leonardo da Vinci
Ik vraag me af wat voor verf op deze auto gesmeerd is? Die laag rood bestaat uit lagen dus helemaal kaal hoeft niet. Met de juiste mengsel van afbijt kun je mischien die verf eraf poetsen.
-
Robbert
- Donateur (6x)

Dat lijkt mij wel lastig. Op sommige plaatsen zal je meer nodig hebben dan op andere. Een foutje en je kan de auto over laten spuiten.Leonardo da Vinci schreef:Ik vraag me af wat voor verf op deze auto gesmeerd is? Die laag rood bestaat uit lagen dus helemaal kaal hoeft niet. Met de juiste mengsel van afbijt kun je mischien die verf eraf poetsen.
-
Robbert
- Donateur (6x)

En misschien wordt dat wel erger als ze al eeuwen dood zijn.verde900 schreef:Oudere kunstenaars zijn vaak eigenaardige lieden.....................Leonardo da Vinci schreef:Binnenkant ziet er inderdaad beter uit. Wat voor een i#*@&!?ciel gaat met een blick Hema verf over een auto?
-
Leonardo da Vinci
Als de verf wat bovenop de lak zit een ander soort verf is, kun je het met afbijt en haardroger verwijderen. Wat is jouw suggestie,.. de auto in een keer kaal te schuren?
-
Oosthoek
- Donateur

Dit lijkt mij een typische klus voor het straalpistool.
-
Leonardo da Vinci
Als je dat apparaat hebt. Ik denk dat er een goedkope lak op zit, en met een milieu vriendelijke afbijt erop en in te smeren, drie uur te laten drogen, en dan met heet water de auto te sproeien, en dit process 5 keer te herhalen, dat je al een heel eind komt, en mischien nog de oorspronkelijke lak kunt sparen.Oosthoek schreef:Dit lijkt mij een typische klus voor het straalpistool.
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

de auto zal niet voor niets ooit overgespoten zijn. Dus als je de originele lak al goed er onder vandaan krijgt dan heb je dikke kans dat het alsnog een total paintjob wordt.