HELP Problemen met LPG,. na olieverversen??
-
arnoud
- Geregistreerd lid
HELP Problemen met LPG,. na olieverversen??
IK heb een vraag, ik heb vanmiddag m'n olie ververst van mijn 99 en de ontsteking afgestelt en op een of andere duistere manier rijd ie nu niet lekker meer op lpg, terwijl ie nog perfect loopt op benzine.
ben best een tijdje me bezig geweest met kijken of ik stekkertjes ofzo heb losgetrokken van de lpg instalatie bij het vervangen van het oliefilter, maar niks van dat alles,...
Hij heeft nu veel minder vermogen op lpg als wat ie normaal had en hij houdt een beetje in bij het accelereren,..
De verdamper is een paar maanden geleden vervangen en sinds die geen enkel probleem gehad.
heeft iemand enig idee?? of weet iemand wat vaak de oorzaak is van inhouden op lpg?? ik heb gewoon geen flauw idee meer waar ik nu moet zoeken of waar ik naar kan kijken
Het aller raarste vind ik dat ie op benzine perfect loopt, daarom heb ik voor mezelf maar dingen als onstekingstijdstip en carb. diafragma's uitgesloten
oja het is een 99 uit 1984
KAN IEMAND ME HELPEN???
ben best een tijdje me bezig geweest met kijken of ik stekkertjes ofzo heb losgetrokken van de lpg instalatie bij het vervangen van het oliefilter, maar niks van dat alles,...
Hij heeft nu veel minder vermogen op lpg als wat ie normaal had en hij houdt een beetje in bij het accelereren,..
De verdamper is een paar maanden geleden vervangen en sinds die geen enkel probleem gehad.
heeft iemand enig idee?? of weet iemand wat vaak de oorzaak is van inhouden op lpg?? ik heb gewoon geen flauw idee meer waar ik nu moet zoeken of waar ik naar kan kijken
Het aller raarste vind ik dat ie op benzine perfect loopt, daarom heb ik voor mezelf maar dingen als onstekingstijdstip en carb. diafragma's uitgesloten
oja het is een 99 uit 1984
KAN IEMAND ME HELPEN???
-
Injectie
- Moderator
Re: HELP Problemen met LPG,. na olieverversen??
rare vraag maar hoe is het koelvloeistofniveau? Koelvloeistof wordt gebruikt om je verdamper te verwarmen.
-
arnoud
- Geregistreerd lid
Re: HELP Problemen met LPG,. na olieverversen??
bedankt voor je snelle reactie,..
koelvloeistof is goed,.. aleen heb vanochtent van die rommel erin gedaan om je radiator dicht te maken,.. was acheteraf ook niet nodig, dus een beetje dom misschien, maar denk je dat je met dat spul je verdamper omzeep kan helpen?? ik heb toen ik het erin heb gedaan zo'n 60km gereden,.. daarna olie ververst enzo,.. daarna probleem,.. heb je enig idee?
koelvloeistof is goed,.. aleen heb vanochtent van die rommel erin gedaan om je radiator dicht te maken,.. was acheteraf ook niet nodig, dus een beetje dom misschien, maar denk je dat je met dat spul je verdamper omzeep kan helpen?? ik heb toen ik het erin heb gedaan zo'n 60km gereden,.. daarna olie ververst enzo,.. daarna probleem,.. heb je enig idee?
-
Injectie
- Moderator
Re: HELP Problemen met LPG,. na olieverversen??
hmm misschien je verdamper ook iets teveel dichtgemaakt?
KAn zo verder niks bedenken.
KAn zo verder niks bedenken.
-
arnoud
- Geregistreerd lid
Re: HELP Problemen met LPG,. na olieverversen??
Anders ga ik morgen even naar een lpg bedrijf aleen ik weet er geen te vinden,.. weet iemand een goede in het midden van het land?
je weet zeker niet of er erg kleine koelvloeistof kanaaltjes in de verdamper zitten die ik misschien heb dicht gesmeert met van die radiator-stop-a-leak-rommel
je weet zeker niet of er erg kleine koelvloeistof kanaaltjes in de verdamper zitten die ik misschien heb dicht gesmeert met van die radiator-stop-a-leak-rommel
-
Injectie
- Moderator
Re: HELP Problemen met LPG,. na olieverversen??
Ruissen in Wezep is wel een goed LPG bedrijf
-
arnoud
- Geregistreerd lid
Re: HELP Problemen met LPG,. na olieverversen??
bedankt voor je hulp!! ik ga vandaag weer wat proberen,.. ik laat wel weten hoe het is afgelopen
-
arnoud
- Geregistreerd lid
Re: HELP Problemen met LPG,. na olieverversen??
HIJ doet het weer,... Beter zelfs, rijd nu 1:11 op gas!!!
bleek dat het spruitstukje waaraan de gasslang zit op de carb. nog maar met 1 boutje vast zat
die heb ik verdraait met het oliefilter vervangen en toen was ik de helft van mijn gas de natuur in aan het sturen 
maar nu zit ie weer helemaal vast en heb k hem opnieuw laten afstellen door een gas-man dus ik ben weer helemaal gelukkig!
bedankt voor de reacties!
bleek dat het spruitstukje waaraan de gasslang zit op de carb. nog maar met 1 boutje vast zat
maar nu zit ie weer helemaal vast en heb k hem opnieuw laten afstellen door een gas-man dus ik ben weer helemaal gelukkig!
bedankt voor de reacties!
-
Injectie
- Moderator
Re: HELP Problemen met LPG,. na olieverversen??
Gefelictieerd.
Zulk soort dingen zijn leuke zoekplaatjes. Hoe kwam je erachter?
Zulk soort dingen zijn leuke zoekplaatjes. Hoe kwam je erachter?
-
ralph12
- Geregistreerd lid
Re: HELP Problemen met LPG,. na olieverversen??
Toen de bijrijder plaatsnam met gasmasker en al 