Saab 99 gl combi coupe foto's

1967-1984
dasdaas
Geregistreerd lid

Bericht door dasdaas » ma 17 dec, 2007 14:43

die oude radiodie er nu in zit lijkt me toch gewoon dinformaat, dus als je die voorzichtig eruit kunt halen zou een moderne radio er zo inpassen, zonder zagen

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » ma 17 dec, 2007 14:58

ik wil niet eigenwijs doen Daan, maar mijn identieke console is zelfs voor een 1980 clarion radio bijgesneden, en heb em voor mijn modernwetse DIN radio nog verder bij kunnen snijden.

dasdaas
Geregistreerd lid

Bericht door dasdaas » ma 17 dec, 2007 15:23

ok, ik zal niet verder zagen, het mes erin dan!

hehe (heb nog wel zo'n al verprutste (=gratis) console voor je liggen en weet van deze ook zelfs waar :wink: )

sphere3d
Geregistreerd lid

Bericht door sphere3d » ma 17 dec, 2007 20:16

dasdaas schreef:ok, ik zal niet verder zagen, het mes erin dan!

hehe (heb nog wel zo'n al verprutste (=gratis) console voor je liggen en weet van deze ook zelfs waar :wink: )
Ok nu de hoedenplank nog :-)

Maar ik ga toch de iPod proberen... wel cool zo'n ding in een oldie... enne wie heeft er eigenlijk een navigatiesysteem in zijn oude car???

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » ma 17 dec, 2007 20:23

eh ja, zo'n eeehh.. michelin ding op papier. staat heel europa in.
En ik heb net een navigatie instrument gekocht, waarmee ik de veerboot naar Japan ook kan vinden.

sphere3d
Geregistreerd lid

Bericht door sphere3d » ma 17 dec, 2007 22:50

nee, lijkt me alleen gek... oude auto en dan een navigatie display op de voorruit... hoewel... een iPod is ook best gek...

Maar trouwens, ik had dus een oude radiocassete in de auto, laat ik zitten!!!! Je kunt dus een cassettebandje kopen (Belkin) en je iPod daarop aansluiten... dan toch muziek uit je autospiekers....

Plaats reactie