Binnenverlichting onder spiegel (aansluiting)

1967-1984
Zjaak
Geregistreerd lid

Bericht door Zjaak » vr 05 okt, 2007 23:43

Foutje bedankt, gelijk maar hersteld zoals je ziet. Inderdaad nu maar wachten tot iemand het weet.

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » za 06 okt, 2007 0:44

kan wel kloppen hoor dat de 83ers geen contactslot verlichting hadden.

jonatas 900s
Geregistreerd lid

Bericht door jonatas 900s » za 06 okt, 2007 13:24

jelger schreef:kan wel kloppen hoor dat de 83ers geen contactslot verlichting hadden.
Mijn 84er had dat ook niet.

Zjaak
Geregistreerd lid

Bericht door Zjaak » za 06 okt, 2007 19:37

Ja maar waarom dan zo'n groene ring? En waarom dan 2 stekkertjes (gele en blauwe)Afbeelding. De ring is er af maar links zie je de gele en blauwe draad.

Menno
Geregistreerd lid

Bericht door Menno » za 06 okt, 2007 21:34

Latere inbouw door een hobbyist en lampje misschien inderdaad geplakt?

Zjaak
Geregistreerd lid

Bericht door Zjaak » za 06 okt, 2007 21:48

Nou er had al iemand een nieuwe schakelaar gemonteerd en de bedrading van de orginele schakelaar naar de nieuwe in het dashboard getrokken (waarom). De bedrading bij het schakelhuis is gewoon orgineel maar inderdaad geen spoor van een lamphoudertje. Iemand moet toch wat weten hoe. Trouwens Menno de velgen staan er prachtig onder en schakelen doet zij ook weer, lekker klusje zo'n zgn. kruiskoppeling vervangen.

Paul99
Geregistreerd lid

Bericht door Paul99 » zo 07 okt, 2007 9:46

Een 83-er heeft wel verlichting.

Volgens mij mist er een deel. Ik zal vanmiddag een foto nemen van een afdekkap.

Menno
Geregistreerd lid

Bericht door Menno » zo 07 okt, 2007 17:59

Zjaak schreef: lekker klusje zo'n zgn. kruiskoppeling vervangen.
Fijne plek om aan te klussen he? Je kan er zo lekker bij en alles is zo mooi schoon...

Zjaak
Geregistreerd lid

Bericht door Zjaak » zo 07 okt, 2007 19:54

Ik stond in een smeerput geschikt voor trucks, gelukkig zijn die niet zo diep dus kon ik door de knietjes en lekker een paar keer mijn kop stoten. 2,5 uur en toen was het pennetje eruit (gewoon lomp boren uiteindelijk). Ben benieuwd nar de foto van je afdekkap Paul.

Paul99
Geregistreerd lid

Bericht door Paul99 » ma 08 okt, 2007 14:51

De foto die ik genomen heb is als 2 druppels water als de foto van menno. Op de foto van Zjaak valt alleen het kleine afdekkapje zien. Het lampje hoort in de grote kunststof afdekkap die van de pook, tussen de stoelen door loopt. Waar de kleine afdekkap in geplaatst wordt.

Menno
Geregistreerd lid

Bericht door Menno » ma 08 okt, 2007 19:04

Ach natuurlijk; het lampje zit natuurlijk onder dat kleine kapje, in de grote. Afijn, Zjaak, als je grote zo'n uitsparing niet heeft heb ik er nog wel eentje liggen die je zo mee kan nemen.

Zjaak
Geregistreerd lid

Bericht door Zjaak » ma 08 okt, 2007 20:36

Ja hoor was alles in het leven maar zo simpel, hartelijk bedankt mannen. Gewoon een kwestie van alles in elkaar puzzelen. Ik heb gewoon alles compleet alleen het lag door de hele auto.

Zjaak
Geregistreerd lid

Bericht door Zjaak » za 20 okt, 2007 22:51

Goed alles is in elkaar gepuzzeld maar branden doet het lichtje niet. Schakelaartje is nieuw, lampje is nieuw dus waarom brand het niet? Ik ben echt een nitwit op elektronica gebied dus hoe controleer ik wat? Met mijn multimeter (ja ja spullen wel kennis niet) meet ik de draden door en alles goed denk ik, maar hij piept als ik b.w.v.s. het dak met de fitting verbind, dus ik moet dat maar niet meer doen dat meten. Ik raak er gruwelijk van in de war. Zie ook de aanjager doet het niet. Ook voor dit probleem. Wie weet raad.

Plaats reactie