verborgen code-plaatje onder het dashboard

1967-1984
Plaats reactie
Jurson
Donateur (2x)
Donateur (2x)

verborgen code-plaatje onder het dashboard

Bericht door Jurson » za 09 dec, 2006 17:58

Vanochtend het dashboard van mijn 99 uit elkaar gehaald om het lampje te vervangen dat de kachelknoppen verlicht.
Toen eenmaal die rechter dashboardkap eraf was, kwam er een plaatje met een 6-cijferige code tevoorschijnen.

Afbeelding

Iemand enig idee wat hiermee wordt aangegeven?
De code lijkt niet op de VIN-code en staat ook los van de kleur-code.

Paul99
Geregistreerd lid

Bericht door Paul99 » za 09 dec, 2006 18:52

Geen idee wat de code is, maar het lampje kan je vanuit het dashbordkastje vervangen :wink: . Het is nl hetzelfde lampje dat het dashbordkasje verlicht. Aan de linkerkant het "glaasje" eruit wippen, lamp+fitting uit het beugeltje wurmen en je kan er dan prima bij.

Succes ermee

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » za 09 dec, 2006 21:46

ach, is een mooie oefening hoe het dash in elkaar zit..

[heb vandaag mijn weggezakte kennis ook weer bijgewerkt - en volgende week of morgen kabelboom uitbreiden voor extra lampen]

Jurson
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Jurson » zo 10 dec, 2006 12:56

jelger schreef:ach, is een mooie oefening hoe het dash in elkaar zit..
Zo zie ik het ook...........en aan het einde van de oefening weer nul schroeven over :)

wietsedeheer
Geregistreerd lid

Bericht door wietsedeheer » ma 11 dec, 2006 0:26

Komt me bekend voor... Eerst het hele dashboard eraf halen en er dan achter komen dat het gewoon via het kastje kan. Maar daardoor wel weer meer te weten gekomen over het hoe het allemaal in elkaar zit. Dat code-plaatje komt me niet bekend voor. Wel valt het mij op dat ook bij jou de dashboardbekleding bij het raam los laat. Heb ik zelf ook last van:( leuke klus voor de winter...

Jurson
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Jurson » ma 11 dec, 2006 19:04

wietsedeheer schreef: Wel valt het mij op dat ook bij jou de dashboardbekleding bij het raam los laat. Heb ik zelf ook last van:( leuke klus voor de winter...
ehh...hoe. Alleen aan de randjes plakken of gewoon alles helemaal lostrekken en dan er nieuwe bekleding op plakken?

panhead
Geregistreerd lid

Bericht door panhead » ma 11 dec, 2006 19:24

Ik heb het gedaan met behulp van een haakse schroevendraaier en lijm.

utan
Geregistreerd lid

Bericht door utan » ma 11 dec, 2006 19:44

Nou heb ik ondertussen het een en ander over lijmen en schroeven in de buurt van het dashboard gehoord :wink: Blijft de vraag wat dat nummer te betekenen heeft. Intrigeert me behoorlijk, iemand een idee?

wietsedeheer
Geregistreerd lid

Bericht door wietsedeheer » ma 11 dec, 2006 23:48

Ik denk dat het repareren van het die bekleding ook iets met lijm gaat worden, zo erg is het nu nog niet. Ik denk dat het met een beetje vastplakken al een stuk beter lijkt.

Plaats reactie