Vanochtend het dashboard van mijn 99 uit elkaar gehaald om het lampje te vervangen dat de kachelknoppen verlicht.
Toen eenmaal die rechter dashboardkap eraf was, kwam er een plaatje met een 6-cijferige code tevoorschijnen.
Iemand enig idee wat hiermee wordt aangegeven?
De code lijkt niet op de VIN-code en staat ook los van de kleur-code.
Geen idee wat de code is, maar het lampje kan je vanuit het dashbordkastje vervangen . Het is nl hetzelfde lampje dat het dashbordkasje verlicht. Aan de linkerkant het "glaasje" eruit wippen, lamp+fitting uit het beugeltje wurmen en je kan er dan prima bij.
Komt me bekend voor... Eerst het hele dashboard eraf halen en er dan achter komen dat het gewoon via het kastje kan. Maar daardoor wel weer meer te weten gekomen over het hoe het allemaal in elkaar zit. Dat code-plaatje komt me niet bekend voor. Wel valt het mij op dat ook bij jou de dashboardbekleding bij het raam los laat. Heb ik zelf ook last van:( leuke klus voor de winter...
wietsedeheer schreef: Wel valt het mij op dat ook bij jou de dashboardbekleding bij het raam los laat. Heb ik zelf ook last van:( leuke klus voor de winter...
ehh...hoe. Alleen aan de randjes plakken of gewoon alles helemaal lostrekken en dan er nieuwe bekleding op plakken?
Nou heb ik ondertussen het een en ander over lijmen en schroeven in de buurt van het dashboard gehoord Blijft de vraag wat dat nummer te betekenen heeft. Intrigeert me behoorlijk, iemand een idee?
Ik denk dat het repareren van het die bekleding ook iets met lijm gaat worden, zo erg is het nu nog niet. Ik denk dat het met een beetje vastplakken al een stuk beter lijkt.