Misschien wordt hel wel maart! Laat het altijd afhangen van het weer, beschikbare tijd etc.
Alexander
Wat was het leven toch heerlijk! Saabje verkocht.......
-
Alexander
- Geregistreerd lid
Re: Wat was het leven toch heerlijk! Saabje verkocht
Na een paar jaar twijfel over houden of verkopen is het het laatste geworden. Combinatie van baan, kinderen etc. maakte dat ik te weinig aan de Saab toekwam. Met maximaal 1000km per jaar deed de 99 te weinig wat hij moet doen: rijden!
Na een weekje te koop op het forum had ik beet en kan ik melden dat de 99 is verkocht, maar wel dat hij binnen het forum blijft. Areyonga gaat er mee rijden en hij is al ingeschreven voor de Viking. Wie weet koop ik zelf op termijn weer een Saab of een andere klassieker, maar voor nu is het even goed zo.
Binnenkort mijn fotoverzameling eens omzetten in een mooi fotoboek van de 99. Wie weet komt de spijt dan als een linkse directe naar binnen.....
Alexander
Na een weekje te koop op het forum had ik beet en kan ik melden dat de 99 is verkocht, maar wel dat hij binnen het forum blijft. Areyonga gaat er mee rijden en hij is al ingeschreven voor de Viking. Wie weet koop ik zelf op termijn weer een Saab of een andere klassieker, maar voor nu is het even goed zo.
Binnenkort mijn fotoverzameling eens omzetten in een mooi fotoboek van de 99. Wie weet komt de spijt dan als een linkse directe naar binnen.....
Alexander
-
op
- Donateur (4x)

Re: Wat was het leven toch heerlijk! Saabje verkocht.......
Daar ga je zeker spijt van krijgen!
Gelukkig heb je mooie foto's, maar het leukst is toch om erin te zitten en te rijden. dat kan niet met een fotoboek
Gelukkig heb je mooie foto's, maar het leukst is toch om erin te zitten en te rijden. dat kan niet met een fotoboek