Onderdeel nummer 1978 Turbo
-
Maus71
- Donateur (3x)

Onderdeel nummer 1978 Turbo
Kan ik op het internet ergens de onderdeelnummers van een 78-er turbo opzoeken ( ik kan de nummers van de bumpers niet vinden, zowel de bumper als de hoes voor en achter) ?.
Alvast bedankt.
Alvast bedankt.
-
turbopilot
- Donateur (7x)

Re: Onderdeel nummer 1978 Turbo
Bumpers
hoe ver ben je al met het project 
-
Maus71
- Donateur (3x)

Haha. Onderdelen heb ik bijna allemaal op de waterinjectie, raamrubbers en bumpers na.
Verder is de auto bijna helemaal gestript binnen en buiten en ik ben bezig met de onderkant schoon te maken en de ophanging te reviseren. Dus niet zoveel gedaan eigenlijk het afgelopen jaar....
Verder is de auto bijna helemaal gestript binnen en buiten en ik ben bezig met de onderkant schoon te maken en de ophanging te reviseren. Dus niet zoveel gedaan eigenlijk het afgelopen jaar....
-
turbopilot
- Donateur (7x)

Ik ook niet, behalve dan dat mijn vrouw ontdekt heeft dat er ook een Bordeaux rode Saab onder een kleed verstopt stond tussen de andere
Welke is dat? En hoe lang heb je die al?
Oh, dat is een rode en staat er al heeeeel lang
Welke is dat? En hoe lang heb je die al?
Oh, dat is een rode en staat er al heeeeel lang
-
Maus71
- Donateur (3x)

Ze kunnen maar beter niet alles weten.......
-
Areyonga
- Donateur (3x)

haha, ik heb een naast familielid dat ook wel eens horen zeggen 
Ik heb maar besloten alles gewoon eerlijk te vertellen, scheelt een boel discussie...en gelukkig rijdt vrouwlief het liefst in een oude 99
Ik heb maar besloten alles gewoon eerlijk te vertellen, scheelt een boel discussie...en gelukkig rijdt vrouwlief het liefst in een oude 99
-
joppe68
- Geregistreerd lid
Ik heb alle onderdeelnummers van de Saab 99 voor je op CD (bmp afbeeldingen van alle microfiches). Tevens heb ik nog een gloednieuwe voorbumperhoes voor je liggen. Niet die hard plastic imitatie hoezen, maar de originele van zacht rubber. Als je interesse hebt, even een Pb naar me..
Gr.,
Joost
Gr.,
Joost
-
Marius0404
- Donateur (7x)

we zitten al weer klaar voor het vervolg, Maurice...
groet
Marius
groet
Marius
-
Maus71
- Donateur (3x)