Vakantie Saab van s.bos - Pech onderweg

1967-1984
turbopilot
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Re: Vakantie Saab van s.bos - Pech onderweg

Bericht door turbopilot » di 30 jun, 2015 9:27

Gezien het feit dat het steeds langzamer slechter werd.

Heeft niemand nog even geprobeerd om de ontluchter even open te zetten bij de onderste cilinder:-S+

Het lijkt op dezelfde kwaal die ik een keer had bij die waar mijn vrouw inreed, we stonden ook ergens met erachter een volle 2 paards trailer.
Ontluchten en ja hij deed het weer. Daarna nog een paar keer de truc gedaan en je raad het nooit. Nu 5 jaar later doet hij het nog steeds en dat zonder vervangen :wink:

Steve-O
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door Steve-O » di 30 jun, 2015 23:00

Doet bij mij de vraag rijzen of de remvloeistof (inlcusief de olie in de koppelingsleiding) recent vervangen (en correct) ontlucht is.

Zou dat soort dingen inderdaad nog eens nalopen, voor je de SAAB daar onnodig achterlaat.

s.bos
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door s.bos » vr 03 jul, 2015 16:45

De Saab is helaas achter gelaten. Ik weet niet of ontluchten e.d. Is geprobeerd. Het feit dat ik de auto voor 350 euro heb gekocht en dat hij qua roest in slechte staat was hebben mij doen besluiten om hem achter te laten. Er wel nog onderdelen afgehaald. O.a. Een carburateur en zgan brandstofpomp. Ik zal deze tzt te koop aanbieden. De vakantie wordt vervolgd met een Hyundai i40 en nu een Opel Corsa. Het is jammer, maar behalve een Saab ook gewoon een auto die ik vanuit mijn portemonnee bekijk. Iedereen in elk geval bedankt voor alle tips!

Plaats reactie