velgen opknappen

1967-1984
Plaats reactie
Roel
Geregistreerd lid

velgen opknappen

Bericht door Roel » do 31 aug, 2006 11:38

De inca's onder mn 99cc zien er niet meer zo mooi uit. De vorige eigenaar heeft er zelf waarschijnlijk al ns met een spuitbusje overheen gekliederd, maar die behandeling heeft zn beste tijd gehad. Er zitten hier en daar losse verfschilvers.
Ik zit er daarom over te denken om de velgen te laten stralen en opnieuw de laten lakken (blanke lak of een kleurtje, nog suggesties?). Heeft iemand een goed(koop) adresje? Wat kost zoiets ongeveer? Of kan ik beter opzoek gaan naar een anders setje dat er wel netjes uit ziet.

Of kan het eventueel ook met een potje hammerite? Het zijn nogal bewerkelijke velgen met al die ribbels, dus dat lijkt me lastig. heeft iemand hier ervaring meE?

Thijs O.
Geregistreerd lid

Bericht door Thijs O. » ma 04 sep, 2006 3:54

als ik het met goed herinner is hier al het een en ander over geschreven. Wellicht nuttig om te checken zodat (linksboven= zoekfunctie waarmee je alle eerder besproken forums doorzoekt op trefwoorden) men niet elke keer hetzelfde bespreekt

(kijk anders ff bij 'restauraties')

succes!

gkleinwillink
Geregistreerd lid

Bericht door gkleinwillink » ma 04 sep, 2006 14:27

ha roel,

ik heb mijn velgen laten stralen en spuiten voor 50 euri per stuk. Ze zien er weer als nieuwe uit. Ik heb het ergens vlak boven a'dam laten doen. Als je het adres wil kan ik het wel voor je opzoeken.

groet,
gerben
0618372666

Plaats reactie