99 Turbo2
-
Sapphire
- Donateur (7x)

Re: 99 Turbo2
Klinkt misschien een beetje dom, maar ik zou zeggen: vooral of hij compleet is en of de prijs in verhouding is met het gebodene. De motor zou ik persoonlijk toch helemaal nakijken, in verband met de waterpomp/hulpas. De lastigste dingen om te krijgen voor een 99T zijn bumpers/voorspoiler (onbeschadigd), de turbolader, interieurdelen (met name bestuurdersstoel, zit alleen in turbo/EMS) en indien een combicoupé de achterruit. Voor de rest is het allemaal wel te doen in mijn ogen. Heeft de auto dus niet al te veel roest en is de prijs in verhouding met het gebodene, dan zou ik er voor gaan. Vaak zit er wel las en/of spuitwerk aan zo'n auto, er zijn niet zoveel "rijklare" 99T's in het verkoopcircuit en zeker niet zonder werk.
Als je zelf niet handig bent zou ik 'm sowieso niet nemen tenzij je behoorlijk wat te besteden hebt want een auto die 18 jaar heeft stilgestaan zal altijd een hoop werk aan zitten, als je dat allemaal moet laten doen kan het flink in de papieren lopen. Maar als je het zelf kunt, er zijn niet veel leukere dingen vind ik zelf
Als je zelf niet handig bent zou ik 'm sowieso niet nemen tenzij je behoorlijk wat te besteden hebt want een auto die 18 jaar heeft stilgestaan zal altijd een hoop werk aan zitten, als je dat allemaal moet laten doen kan het flink in de papieren lopen. Maar als je het zelf kunt, er zijn niet veel leukere dingen vind ik zelf
-
turbopilot
- Donateur (7x)

Re: 99 Turbo2
kijk ook 900 aankooptopic, veel dingen die je daar tegenkomt, kun je ook op een 99 projecteren
thom heeft volgens mij nog wel een nieuwe voorspoiler,
thom heeft volgens mij nog wel een nieuwe voorspoiler,