Dagteller hapert
-
panhead
- Geregistreerd lid
Dagteller hapert
Mijn dagteller weigert af en toe dienst. Na resetten werkt 'ie soms weer wel, maar niet altijd. Wat kan hier de oorzaak van zijn?
Pieter
Pieter
-
S@@bman
- Geregistreerd lid
Oh, daar is hier al veeel over geschreven.
Bij mij is het echt al lang een probleem en sinds kort weet ik ook wat de oorzaak is.
Het is nogal moeilijk uit te leggen zonder foto, maar het komt er kortgezegd op neer, dat de plaats waar de kabel binnengaat in de klok, een plastic bevestigingsplaatje is, wat bij mij is afgebroken.
Er zit voor mij, denk ik, niet veel anders op dan een nieuwe klok te plaatsen (hoewel ik daar niet echt zin in heb).
Bij mij blijft hij trouwens steeds steken op de tientallen.
Erg vervelend, omdat ik nu echt geen beeld meer heb van de werkelijk afgelegde kilometers én vaak niet juist weet hoe ver mijn LPG-tank gevorderd is
.
Bij mij is het echt al lang een probleem en sinds kort weet ik ook wat de oorzaak is.
Het is nogal moeilijk uit te leggen zonder foto, maar het komt er kortgezegd op neer, dat de plaats waar de kabel binnengaat in de klok, een plastic bevestigingsplaatje is, wat bij mij is afgebroken.
Er zit voor mij, denk ik, niet veel anders op dan een nieuwe klok te plaatsen (hoewel ik daar niet echt zin in heb).
Bij mij blijft hij trouwens steeds steken op de tientallen.
Erg vervelend, omdat ik nu echt geen beeld meer heb van de werkelijk afgelegde kilometers én vaak niet juist weet hoe ver mijn LPG-tank gevorderd is
-
PANDORA
-
S@@bman
- Geregistreerd lid
-
panhead
- Geregistreerd lid
-
Paul99
- Geregistreerd lid
-
panhead
- Geregistreerd lid
-
S@@bman
- Geregistreerd lid
-
72sonett-III
- Geregistreerd lid
Re: Dagteller hapert
Een gebarsten plastic tandwieltje in de teller slipt nu op zijn as. Teller open maken en tandwieltje met superlijm op zijn asje lijmen wil nog wel eens helpen, voor korte of langere tijd...panhead schreef:Mijn dagteller weigert af en toe dienst.... Wat kan hier de oorzaak van zijn?