raamrubbers
-
D 'n' C
- Geregistreerd lid
raamrubbers
mijn raamrubbers waar het glas uit komt als ik het raam open en dicht doe, zitten niet strak tegen het raam aan maar een beetje golvend.
hebben jullie dit ook en is dat erg ivm roesten van het portier aan de binnenkant
MVrGr
hebben jullie dit ook en is dat erg ivm roesten van het portier aan de binnenkant
MVrGr
-
Paul99
- Geregistreerd lid
-
S@@bman
- Geregistreerd lid
-
Paul99
- Geregistreerd lid
-
S@@bman
- Geregistreerd lid
En?paul99gl83 schreef:Ik kan je binnenkort meer vertellenS@@bman schreef:Is het rubber makkelijk te vervangen?
Ik zou het zelf ook dringend bij mijn 900 moeten doen (hoewel hij nog niet lekt) en ben een beetje bang dat ik iets verkeerd ga doen.
Iemand die me tips kan geven waar ik op moet letten?
Kan je al iets meer vertellen of heb je aan de tips van Nike niets meer toe te voegen?
-
Paul99
- Geregistreerd lid
Ik kan je een beetje meer vertellen. Ik heb bij een oude deur de oude raamrubbers losgehaald. Het is me niet gelukt om ze er heel uit te krijgen. Mijn plan is nu om bij de dealer nieuwe rubber te bestellen en die er op te zetten. Voor het demonteren van de oude rubber, en monteren van de nieuwe, kan je de deur verder helemaal ik elkaar laten zitten.
Ik heb bij Nike's auto het resultaat van zijn inspanningen gezien. Hij heeft het over de 2 zijkanten en de bovenkant van de raamrubbers. Ik heb plannen voor het onderste rubber.
Ik heb bij Nike's auto het resultaat van zijn inspanningen gezien. Hij heeft het over de 2 zijkanten en de bovenkant van de raamrubbers. Ik heb plannen voor het onderste rubber.
-
S@@bman
- Geregistreerd lid
Bedoel je met het onderste rubber, het rubber dat tegen het glas ligt (en dat je dus kan vastpakken als het glas helemaal naar onder is gedraaid in de deur)?paul99gl83 schreef:Ik kan je een beetje meer vertellen. Ik heb bij een oude deur de oude raamrubbers losgehaald. Het is me niet gelukt om ze er heel uit te krijgen. Mijn plan is nu om bij de dealer nieuwe rubber te bestellen en die er op te zetten. Voor het demonteren van de oude rubber, en monteren van de nieuwe, kan je de deur verder helemaal ik elkaar laten zitten.
Het is dát rubber dat ik zou willen vervangen.
Het zou leuk zijn als ik daarvoor de deur niet volledig hoef te demonteren.
Ik ga het bij wijze van proef een keer proberen met een 'afgeschreven' deur.
-
D 'n' C
- Geregistreerd lid
-
S@@bman
- Geregistreerd lid
-
Paul99
- Geregistreerd lid
Ik heb nieuwe rubbers erin gezet!!
Simpel klusje: 40 minuten en 35,- euro (bij van der Laan) voor 2 nieuwe rubbers.
modules.php?set_albumName=album06&op=mo ... _album.php
-
S@@bman
- Geregistreerd lid
Erg duidelijk en leerzaam!paul99gl83 schreef:Ik heb nieuwe rubbers erin gezet!!Simpel klusje: 40 minuten en 35,- euro (bij van der Laan) voor 2 nieuwe rubbers.
Thanx Paul