waar moet ik op letten?

1967-1984
Plaats reactie
snorpy
Geregistreerd lid

waar moet ik op letten?

Bericht door snorpy » do 20 apr, 2006 16:53

Hallo allemaal! Ben zonet lid geworden. Ik heb jaren geleden een Saab 99 gereden die ik destijds heb verkocht i.v.m. vertrek naar buitenland, maar heb eigenlijk altijd heimwee gehouden naar deze auto. Heb nu de kans er weer een te kopen. Een vierdeurs 99 uit 1982. Wordt geleverd met nieuwe APK en is net RDW gekeurd. Moet 1500 euro gaan kosten. Nu moet ik toegeven dat ik niet echt een techie ben en eigenlijk helemaal niet zoveel verstand heb van auto's. Binnenkort ga ik een proefrit maken. Mijn vraag is nu: Waar moet ik op letten tijdens het rijden en wat zijn de eventuele valkuilen? Geven de keuringen enige garantie? Alle info is welkom!

Gebruikersavatar
DaVinz
Geregistreerd lid

Bericht door DaVinz » do 20 apr, 2006 17:52

misschien zijn dit wat handige tips?

hier

en hier

Plaats reactie