Hahaha, cognitieve DISsonantie, niet in jouw geval, je hebt tenslotte al een 90.ralph12 schreef:Met de 90 heb je ondanks je tank dwars elk geval meer kofferruimte dan die in de 99. Denk ook aan loodvrij, 900 achteras, betere shocks e.d. Ik zelf ga de 90 een steeds betere propositie vinden... Cognitieve resonantie?jelger schreef:leuke auto .. ik heb de laatste tijd een aantal malen achter een 99 aan gereden, en vind het achterlichtprofiel (vooral in donker) samen met de vorm van de achterzijde schitterend....
ik ben wel een beetje jaloers nu.. nu je een 99 op LPG hebt. (was voor mij ultiem geweest - maar ach, een 90 op LPG rocks ook !)
gekocht! een 99!
-
marq101
- Geregistreerd lid
-
jelger
- Geregistreerd lid
de beleving van de ruimte is echter minder tov mijn 99 destijds!
de lpg tank lag in de lengte langs de zijkant.. waardoor ik in ieder geval diepte had. met een neergeklapte achterbak kon ik de fiets er tenminste nog doorheen steken / vrotten.
een betere "beleving" van de beschikbare ruimte.
de IT nerd in me zegt dan "user experience" / "usablity"
nou ja.. naast saabnerd ook al itnerd..
de lpg tank lag in de lengte langs de zijkant.. waardoor ik in ieder geval diepte had. met een neergeklapte achterbak kon ik de fiets er tenminste nog doorheen steken / vrotten.
een betere "beleving" van de beschikbare ruimte.
de IT nerd in me zegt dan "user experience" / "usablity"
nou ja.. naast saabnerd ook al itnerd..
-
Pisang
- Donateur

Goh, het valt mij op dat het wel gezellig is hier bij de 99-ers (en 90-ers)
Jelger, twee dingen:
1. Ik ben ook wel jaloers op een aantal van jouw goodies...
2. De 90 rocks zeker, het is denk ik wel een betere auto. Was het een 90 geweest in dezelfde staat voor dezelfde prijs, was ik er net zo blij mee geweest. Maar dan i.d.d. wel met de tank in langsrichting.
Jelger, twee dingen:
1. Ik ben ook wel jaloers op een aantal van jouw goodies...
2. De 90 rocks zeker, het is denk ik wel een betere auto. Was het een 90 geweest in dezelfde staat voor dezelfde prijs, was ik er net zo blij mee geweest. Maar dan i.d.d. wel met de tank in langsrichting.
-
DaVinz
- Geregistreerd lid
-
Pisang
- Donateur

-
ralph12
- Geregistreerd lid
Pisang schreef:Maar juist daarom, dat het net niet is, daar moet een beetje Saab-adept juist dol op zijn.
Ja, plus het hele verhaal waar met weemoed aan wordt teruggedacht, dat ruim 2 decennia terug Bjorntje Bijsterslim op de kamer van de ontwerpchef kwam met een foto van een 99 voorkant en een foto van een 900 achterkant met een stuk tape ertussen...
-
S@@bman
- Geregistreerd lid
Photoshop avant-la-lettreralph12 schreef:Pisang schreef:Maar juist daarom, dat het net niet is, daar moet een beetje Saab-adept juist dol op zijn.
Ja, plus het hele verhaal waar met weemoed aan wordt teruggedacht, dat ruim 2 decennia terug Bjorntje Bijsterslim op de kamer van de ontwerpchef kwam met een foto van een 99 voorkant en een foto van een 900 achterkant met een stuk tape ertussen...
Ik zit zelf ook met het dilemma of het wel kan om een oud grille van een 99 (van voor '82) op mijn 99 uit '82 te zetten.
Was mijn auto een half jaar jonger geweest, dan had hij zo'n grille gehad
Details, details en vooral de niet-liefhebbers snappen niet waar je je druk om maakt
-
Pisang
- Donateur

mensen, om weer even terug te keren naar het onderwerp: Ik heb'm nu bijna een week....wat een gezellig autootje, zeg. Ik heb voor het eerst een hele week niet in mijn 900 T8 gereden! Zal trouwens wel weer een belevenis worden, die is nl. wel ff een stukkie sneller (een ook gezellig, want van binnen helemaal groen)