Vyv schreef:G-Ice schreef:Caz, met alle respect voor mooie praat, maar je zwatst weer eens!
Er reed bij jullie een groene 900 rond met een Holset zonder al te veel "veilige upgrades" als remmen, er rijd een bordeaux rode oldtimer rond op met meer vermogen dan dat ding verantwoord aan kan. Verder zie ik in je handtekening een 9-5 staan met 400 pk, wat denk je wat Saab vind als we ze vragen "Is dat veilig en verantwoord?"!
Je kunt kletsen wat je wil, maar als je eigen medewerkers al onverantwoord rond scheuren, is het lastig veiligheid preken.
Tunen is grenzen opzoeken, van relatieve veiligheid en wettelijke toelaatbaarheid, maar de mens is in tunen meestal de foutmarge, niet de machine. Hou eens op met wijzen naar anderen, schaamteloos reclame maken en preken voor eigen parochie, niet alleen onder je eigen naam, maar zelfs hele verhalen onder Pieter's naam die in eens volzinnen schrijft.
Als je werkelijk goed bent komen klanten je vanzelf opzoeken, maken jouw klanten reclame voor je en blijven ze terugkomen.
Concentreer je op je webshop (zou al tijden geleden live zijn) of de door jou aangekondigde verhuizing naar een groter pand over iets meer dan een jaar, de automaatbak met een extra plaat die 500 Nm koppel aankan. "Stay tuned" betekent vrij vertaald "Blijf aan het lijntje gehouden worden?".
Voor iemand die het high end segment (nee, geen Saab's, het echte geld zit in de luxe sportwagens!) in zijn zaak binnen heeft staan blijk je toch maar wat hard Saab nodig te hebben om rond te komen.
Ik mag Pieter en Hans ontzettend graag, en jij bent live ook best een aardige gast. Ik hoop daarom van harte dat de grote zeepbel die jij om jullie heen gepraat hebt er niet voor zorgt dat Pieter de rest van zijn leven nodig heeft om dit "avontuur" af te betalen!
Succes met de zaken!
Gijs
Beste Gijs,
Even twee dingen vooraf, je voelt je zelf wel echt persoonlijk aangevallen en als je iets schrijft laat dat dan wel berusten op waarheid.
- Die groene auto had geen Holset Turbo, TD04-15T met 5 huis, daarbij is onze samenwerking met die persoon niet voor niets gestopt.
- De Bordeuax rode classic waar jij het over hebt, heeft wel de grootst mogelijke remmen, ferodo remblokken, een compleet Bilstein/Eibach onderstel, heeft wel alle rubbers vervangen voor Powerflex of beter. Dat het veel vermogen was voor een auto zonder KOOI ben ik met je eens, dat is ook de reden dat deze inmiddels 2 maanden niet meer rijdt en gesloopt is om opnieuw goed opgebouwd te worden in een 99 met Kooi.
Je kunt kletsen wat je wil, maar als je eigen medewerkers al onverantwoord rond scheuren, is het lastig veiligheid preken. Hoe kun jij dit beamen? Heb jij ooit met mij meegereden en gevonden dat ik onverantwoord rijdt? Geloof ik niets van. Dus ik kan wel degelijk over veiligheid spreken.
Tunen is absoluut grenzen op zoeken, de machine is heel vaak
wel de foutmarge en dat willen wij liever voorkomen. Volgens mij wijs ik niet alleen naar andere en maar verander ook wel degelijk iets in de wijze waarop wij werken. Er zijn er zeker meerdere die het goed doen.
De webshop, ja keuzes moet je maken, die zal volgende week online zijn, we zijn bezig geweest om andere zaken op de rit te krijgen.
Ik vind het knap dat jij een uitgesproken wens als aangekondigde verhuizing ziet en hier neer plaats, jammer ook.
Dat we veel met Saab doen heeft toch weinig te maken met of niets high-end doen, simpel weg wat weet jij wat wij in de raceseries aan het doen zijn, wij doen in die zin wel de high end Saab's.
Bedankt voor succes te wensen met de zaken, dat wens ik jou natuurlijk ook.
Jammer dat je het zo op de persoon speelt, mij gaat het wel degelijk om een stukje veiligheid, als je daarin een aanval richting jou leest wil ik daarvoor mijn excuus richting jou maken.