Wat doen jullie met je 200pk+ ?
-
Robert67
- Donateur

Wat doen jullie met je 200pk+ ?
In dit forum gaat het over pk's en NM's.
Wat doen jullie ermee in nederland?
Zelf vind ik een tussensprintje nadat je achter een vrachtwagen vandaan komt heel leuk ff van 80 naar 140 in weinig seconden.
Zo nu en dan even de 200 aantikken is leuk als ik zeker weet dat er geen flits of klpd in de buurt is.
Wat doen jullie ermee in nederland?
Zelf vind ik een tussensprintje nadat je achter een vrachtwagen vandaan komt heel leuk ff van 80 naar 140 in weinig seconden.
Zo nu en dan even de 200 aantikken is leuk als ik zeker weet dat er geen flits of klpd in de buurt is.
-
inactief
- Geregistreerd lid
Re: Wat doen jullie met je 200pk+ ?
Wetenschappelijke test met Maarten, om te kijken wie sneller van 100 naar "durfnieharder" kan.
-
Sapphire
- Donateur (7x)

Gebruiken om zuiniger te rijden bij normale snelheden 
-
op
- Donateur (4x)

Eigenlijk niks
Iedereen gaat te langzaam en kleeft aan mijn voorbumper. Als ik verantwoord rij val ik in slaap, zo saai
Zelf in het buitenland wordt er steeds minder hard gereden en raakt de weg voller, kan je nog niet doorrijden.
Ik wil weer een 96 of 99 op gas dan is het heel wat om gewoon met het verkeer me te rijden en heb je meer lol aan het rijden zelf
Iedereen gaat te langzaam en kleeft aan mijn voorbumper. Als ik verantwoord rij val ik in slaap, zo saai
Zelf in het buitenland wordt er steeds minder hard gereden en raakt de weg voller, kan je nog niet doorrijden.
Ik wil weer een 96 of 99 op gas dan is het heel wat om gewoon met het verkeer me te rijden en heb je meer lol aan het rijden zelf
-
Rooie Cabrio
- Geregistreerd lid
Tja, op zich ook niet veel. Haal eruit wat erin zit, je kan het maar hebben.
Tussensprints heerlijk en mijn blow off valve laten af laten blazen net als ik een auto inhaal.
Tussensprints heerlijk en mijn blow off valve laten af laten blazen net als ik een auto inhaal.
-
Caracalla
- Geregistreerd lid
Ik moet soms banen met lichten waar je erna dan direct 90km/h of 120km/h mag.
Dan gaat het kot volledig open.
De pk's gebruik ik ook wel om in te halen waar je eigenlijk niet kan inhalen
Ik trek eigenlijk wel nooit voorbij derde vitesse door. Simpelweg omdat ik van 3de naar 4de al iets van 165 - 170 op teller ga...
Dus de pk's worden voornamelijk in tweede gebruikt of derde op de autosnelweg dan
Dan gaat het kot volledig open.
De pk's gebruik ik ook wel om in te halen waar je eigenlijk niet kan inhalen
Ik trek eigenlijk wel nooit voorbij derde vitesse door. Simpelweg omdat ik van 3de naar 4de al iets van 165 - 170 op teller ga...
Dus de pk's worden voornamelijk in tweede gebruikt of derde op de autosnelweg dan
-
mechel
- Geregistreerd lid
Rustig wachten tot er zo'n omgekeerd petje naast me staat
Vooral als er R32 achterop staat is dit altijd reden voor een brede glimlach
Normaal gebruik ik het nooit , geniet alleen van het enorme koppel om rustig mee rond te toeren .
Hoef niet perse hard maar het is wel lekker om te weten dat het kan
Blijft altijd leuk hoeveel mensen het saabje onderschatten (vooral 2fast 2 furious wannabee's met alle bijbehorende tupperware).
Vooral als er R32 achterop staat is dit altijd reden voor een brede glimlach
Normaal gebruik ik het nooit , geniet alleen van het enorme koppel om rustig mee rond te toeren .
Hoef niet perse hard maar het is wel lekker om te weten dat het kan
Blijft altijd leuk hoeveel mensen het saabje onderschatten (vooral 2fast 2 furious wannabee's met alle bijbehorende tupperware).
-
carlsson
- Geregistreerd lid
Rijdt wat relaxer, je hoeft ook niet te bumperkleven want je bent er zo voorbij als het nodig is.
Als het te druk is op de weg heb je er niet zoveel aan, wat vooral in Nederland wordt wel erg langzaam gereden
Maar gelukkig woon ik vlak bij de Duitse grens, dus wordt hij daar af en toe uitgelaten.
Als het te druk is op de weg heb je er niet zoveel aan, wat vooral in Nederland wordt wel erg langzaam gereden
Maar gelukkig woon ik vlak bij de Duitse grens, dus wordt hij daar af en toe uitgelaten.
-
9900
- Donateur

Eigenlijk is leukste om de "petjes" te laten wenen
En af en toe als ik sávonds laat op de weg ben even door te trekken
En af en toe als ik sávonds laat op de weg ben even door te trekken
-
Ard
- Geregistreerd lid
Genieten zoals bovenstaande SF'ers al melden 
-
Robert67
- Donateur

Overigens ook wel eens de top gear mythe (youtube filmpje clarkson uitspraak) ontkracht dat een aero sneller doortrekt dan een 911T. Collega heeft een 911T, naast elkaar tussen de 70 en 120 haalt ook 280/400 het bij lange na niet. Dat is wel weer jammer. Maar petjes met golfjes en tupperware is over het algemeen geen probleem!
-
carlsson
- Geregistreerd lid
Er zijn zoveel type 911 Porsche's dus dat zegt niet veel, ze hebben ook niet allemaal een turbo 
-
joachiem
- Geregistreerd lid
Ik weet niet wat ik ermee zal doen....heb geen 200pk 
-
Ton77
- Geregistreerd lid
meestal lekker vlot invoegen en ff doortrekken tot 200
maar ook wel bandjes opgummen op rotondes met vochtig weer
maar ook wel bandjes opgummen op rotondes met vochtig weer