2.3 230pk met automaat in 900ng kan dat ?
-
tanisha
- Geregistreerd lid
2.3 230pk met automaat in 900ng kan dat ?
zoals jullie misschien wel weten heb ik een 2.3 lpt blokje uit een 9000 die gaat in mijn cayenne-rode 900ng komen de planning was om de originele garret turbo er op te houden en voor de 230pk 370nm speek tuning upgrade te gaan
nou wil ik ook graag een automaat hebben en heb een 900ng turbo automaat aangeboden gekregen maar kan deze combinatie wel of houd de automaat dit niet uit?
nou wil ik ook graag een automaat hebben en heb een 900ng turbo automaat aangeboden gekregen maar kan deze combinatie wel of houd de automaat dit niet uit?
-
Roger
- Geregistreerd lid
Re: 2.3 230pk met automaat in 900ng kan dat ?
ik denk dat je aardig de grens van het materieel op gaat zoeken. Als ze het zo programmeren dat pas bij bijvoorbeeld vanaf 3000 rpm het volle vermogen/koppel komt dan maak je wel meer kans dat hij wat langer mee gaat.
-
carlsson
- Geregistreerd lid
Als het goed is wordt het koppel wat getemperd in de 1 en 2, het maximale vermogen kun je het beste aanspreken in de lock-up. Meestal de 3 t/m 5. Dan wordt de koppelomvormer veelal niet gebruikt.
-
tanisha
- Geregistreerd lid
ik zal wel weer de eerste zijn die dit wil
wie o wie heeft een turbo + automaat met een hoog vermogen? zo moet er vast uit gaan komen wat kan en wat niet kan!
wie o wie heeft een turbo + automaat met een hoog vermogen? zo moet er vast uit gaan komen wat kan en wat niet kan!
-
GUUSarrow
- Geregistreerd lid
9000 aero automaat heeft ook minder pk dan de handgeschakelde geloof iets van 200pk tov 225.
Zal niet voor niets zijn
Zal niet voor niets zijn
-
Roger
- Geregistreerd lid
bij pzenden staat er een.tanisha schreef:ik zal wel weer de eerste zijn die dit wil
-
tanisha
- Geregistreerd lid
en wat is het vermogen van die auto?
-
Roger
- Geregistreerd lid
ergens in de buurt van de 250pk
-
tanisha
- Geregistreerd lid
weet je zo ook het koppel van die auto want dan moet het kwa pk's kunnen
-
Sapphire
- Donateur (7x)

en een koppel van 294 ipv 323 nm (te omzeilen door de zekering van de elektrische ramen achter er uit te trekken)GUUSarrow schreef:9000 aero automaat heeft ook minder pk dan de handgeschakelde geloof iets van 200pk tov 225.
Zal niet voor niets zijn
overigens heeft een aero automaat ook een andere turbo.
-
Roger
- Geregistreerd lid
geen idee, zou je Peter moeten vragentanisha schreef:weet je zo ook het koppel van die auto want dan moet het kwa pk's kunnen
-
millerman
- Donateur (3x)

-
tanisha
- Geregistreerd lid
die 9000 automaat is een heel ander ding dan wat er in de 900ng zit die in de 9000 is een klassieke automaat die in de 900ng heeft een computer dus dat is een beetje appels en peren vergelijken
-
millerman
- Donateur (3x)

Maar het gaat om de beperking van de automaatbak toch? Als je dan bij de 9000 kijkt bij de juiste motorisering, zou je de juiste info moeten krijgen voor die bak.
-
tanisha
- Geregistreerd lid
ik zie er niks bij over automaten en dan moet een 900ng 2.0 met 370 nm met meer pk's ook overeen komen want het is juist het koppel wat het er toe doet maar daar staat helaas ook niks bij over een automaat