GIJS BEDANKT

voor de liefhebbers van het tunen van hun Saab.
Gesloten
hoppa3
Geregistreerd lid

GIJS BEDANKT

Bericht door hoppa3 » vr 09 jul, 2010 10:29

HALLO allemaal, ik ben een oudere saabrijder,en dacht dat ik alles wel had gehad, ben vroeger begonnen met een 900 se. daarna een 93 diesel, om daarna tot de ultieme natte droom te komen, een 95 v6 griffin estate. wow dat was een echte snelle bak. maar ja ook dat ging vervelen na twee jaar, heb daarna een 93 ss 20 t gehad een automaat,dat reed ook prachtig,was aardig snel, helaas kreeg die auto problemen met de versnellingsbak,er schijnt een slangetje door heen te lopen met een vloeistof,,, slangetje gescheurd, bak naar de kl@#$#ten.
ik heb toen bij timmer in meppel een oudere 93 opgehaald met rode cassete.een t5.. ik vond de auto allen een beetje sloom, na een paar keer gemaild te hebben met gijs had hij wel de oplossing voor mijn "probleem" TUNNEN hahaha ik ben daar hartelijk ontvangen, en na anderhalf uur en een inspectie van het blok, mocht ik een proefrit maken... dat is nu een week geleden,, ik heb nog steeds een grijns op mijn gezicht..de auto heeft ontzettend veel trekkracht erbij gekregen, inhalen is een makkie, voor je het doorhebt zit je op 160, bij gebruik van alle versnellingen kun je echt merken dat het werkt....... nu binnenkort een intercooler erop.
ook ik ben nu aan het tunnen geslagen na een paar goede tips van gijs, betere remschijven, etc etc, dankzij de tips van gijs blijft het ook allemaal redelijk betaalbaar, stage1 die gijs erop gezet heeft voor mij, is een koopje vergeleken met meerdere aanbieders het scheelt zo een paar honderd euro. gijs bedankt..... ook ik ben verslaafd...

Wouter
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Re: GIJS BEDANKT

Bericht door Wouter » vr 09 jul, 2010 10:31

TUNNEN hahaha

gfgf
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door gfgf » vr 09 jul, 2010 10:45

Laat het slotje maar komen :lol:

900 SE C
Geregistreerd lid

Bericht door 900 SE C » vr 09 jul, 2010 10:52

Tsja .. goede oude gouden koopmanswijsheid: "Bent u niet tevreden, zegt het ons - bent u wel tevreden, zegt het anderen" - gaat hier niet meer op.
gfgf schreef:Laat het slotje maar komen :lol:

Nick
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Nick » vr 09 jul, 2010 10:56

leuke ervaring hoppa, welkom op het saabforum!

werli
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door werli » vr 09 jul, 2010 11:54

heey
wat leuk dat je het geweldig vind en ik kan direkt begrijpen dat je dit met andere wil delen
spijtig dat andere die lofzang minder vinden
zie bericht blabla bla en bericht blablabla .......
dus ik stel voor Afbeelding

:D

mvg werner

inactief
Geregistreerd lid

Bericht door inactief » vr 09 jul, 2010 12:46

Snel dan maar ff, voordat Erik 'm op slot gooit :wink:

Blij dat je de belangrijkste tip ook ter harte hebt genomen, het Saabforum. 8)

Ondanks dat er nu even heel erg op positieve ervaringen gemodereert wordt (en dit onderwerp waarschijnlijk op slot wordt gegooid) vind iedereen het hier toch superleuk dat je op dit forum bent gekomen. Zo'n Saab verslaafde sinds jaar en dag mag hier niet ontbreken!

Hopelijk kunnen jouw zeebenen veel veilige snelle kilomerters maken in je huidige Saab, veel plezier met de "nieuwe" auto en veel veilige kilomters gewenst!

Ook erg bedankt voor het leuke stukje!

Gr :mrgreen:

Erik
Lid van verdienste

Bericht door Erik » zo 11 jul, 2010 10:23

Ja leuk,

bedankt mannen. Wat jullie niet zien is dat voor elk compliment die er gepost wordt, ook een paar klachten komen van anderen over de forumpolicy enzenz.....

Dus slotje

Gesloten