van Garret naar MIT Td04

voor de liefhebbers van het tunen van hun Saab.
Plaats reactie
robertw

van Garret naar MIT Td04

Bericht door robertw » vr 21 mei, 2010 13:15

Guys,

Zoals jullie in mijn posting over "Liefje met Pech/A75" hebben kunnen lezen is ome Gerrit de Turbo overleden. Omdat ik toch al zachtjes aan een MIT TD04 zat te denken ga ik dat nu ook gelijk doen. Wat ik dus nodig heb is een boodschappenlijst (partnummers) om alle delen die benodigd zijn te bestellen. Heeft iemand die? Voor de duidelijkheid; het gaat hier om een MY00 9-5 2.3t Estate.

/rw

robertw

Re: van Garret naar MIT Td04

Bericht door robertw » vr 21 mei, 2010 14:04

operator, doe maar dicht of beter verwijder dit topic maar. besloten om bij de gerrit te blijven omdat de BSR Stage 1 niets extra doet met de TD04.

/rw

inactief
Geregistreerd lid

Bericht door inactief » vr 21 mei, 2010 14:26

Ik weet niet hoeveel KM je nog van plan was met deze Saab te gaan sturen, maar voor die paar honderd euro extra is een TD-04 wel een héél stuk degelijker dan een gaarret...

En je software aanpassen kost tegenwoordig ook geen rib uit je lijf meer :twisted:

Erik
Lid van verdienste

Bericht door Erik » za 22 mei, 2010 0:12

Het lijkt me dat je met de td04 een stage 1 voor de aero moet kunnen instellen toch....... Dus het doet dan wel degelijk wat.

Style&Co
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Style&Co » za 22 mei, 2010 8:10

volgens mij heb je niet veel extra nodig naast de Mitsu turbo, dacht alleen olieleidingen. Jouw auto heeft ook al de goede injectoren dus dat scheelt. Ik meen dat de intake pipe en inlaatsnorkel ook anders zijn van een aero, als je die ook kunt scoren dan heb je qua motorspecs een aero, aero ecu's zijn voor weinig bv. op ebay.co.uk te koop (70 pond)

Plaats reactie