1e inkoopserie Xenon verlichting
-
sander69
- Donateur (2x)

1e inkoopserie Xenon verlichting
Een tijdje geleden is er een inkoopactie geweest van Xenon verlichting.
Ik ben benieuwd wie zo'n set ingebouwd heeft en wie er nog steeds probleemloos mee rondrijd en wie er problemen mee heeft gehad.
Ik ben benieuwd wie zo'n set ingebouwd heeft en wie er nog steeds probleemloos mee rondrijd en wie er problemen mee heeft gehad.
-
brinky
- Donateur

-
tweemeter
- Donateur

-
jwaterink
- Donateur (6x)

-
AcidStyle
- Geregistreerd lid
-
sander69
- Donateur (2x)

-
turboflix
- Donateur

-
sander69
- Donateur (2x)

-
turboflix
- Donateur

-
GUUSarrow
- Geregistreerd lid
-
neet01
- Geregistreerd lid
noodhamertje
Noodhamertje aanschaffen en al die rare mensen die zo nodig xenonverlichting moeten hebben, ten koste van medeweggebruikers (en zeker als er geen originele installatie in zit) ontdoen van de koplampen.
DOe nu eens normaal mensen. Het is een vreselijke ergenis. Ook als iemand met Xenon achter je rijdt. Ongevraagde binnenverlichting en altijd je nachtspiegel moeten gebruiken HEEL FIJN HOOR. Wat mankeert er in vredesnaam met de originele verlichting? Misschien brilletje aanschaffen? Probeer het zelf maar eens uit en oordeel dan eerlijk.
N$%^%$@@@&&&GRRR
Zo denk ik er over.
DOe nu eens normaal mensen. Het is een vreselijke ergenis. Ook als iemand met Xenon achter je rijdt. Ongevraagde binnenverlichting en altijd je nachtspiegel moeten gebruiken HEEL FIJN HOOR. Wat mankeert er in vredesnaam met de originele verlichting? Misschien brilletje aanschaffen? Probeer het zelf maar eens uit en oordeel dan eerlijk.
N$%^%$@@@&&&GRRR
Zo denk ik er over.
-
(R)ed
- Lid van verdienste
Re: noodhamertje
Beetje nuance kan best! ook met aftermarket xenon hoef je niemand tot last te zijn.neet01 schreef:DOe nu ens normaal mensen. Het is een vreselijke ergenis. Ook als iemand met Xenon achter je rijdt. Ongevraagde binnenverlichting en altijd je nachtspiergel moeten gebruiken HEEL FIJN HOOR.
N$%^%$@@@&&&GRRR![]()
![]()
![]()
Zo denk ik er over.
Maar alles valt of staat met de juiste afstelling van je koplampen!
-
vincde
- Geregistreerd lid
Ik heb ook een Xenon setje (iets van 50dkm) maar ik heb juist dat als ik ze niet ingeschakeld laat staan ze vaak niet starten. Als ik de schakelaar op"aan" laat staan doen ze het altijd goed. Ik ben er zeeeeer tevreden mee.
Ow ik heb het setje niet via de inkoop actie gekocht maar had ze daarvoor al gekocht.
Ow ik heb het setje niet via de inkoop actie gekocht maar had ze daarvoor al gekocht.